اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون سازمان صمت گلستان خبرداد

تخلف ۲۵۳ میلیونی ۲ واحد صنفی در گلستان
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از بررسی و کشف تخلف دو واحد متخلف صنفی به ارزش ۲۵۳ میلیون ریال در استان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر ، علی اصغر اصغری با اشاره به اهمیت کنترل و نظارت در سطح بازار، اظهارکرد:بازرسان نقش بسیار مهم و موثری در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی ناامن برای م تخلف ان و سودجویان احتمالی دارند.

وی افزود:در همین راستا و در پی دریافت دو شکایت کتبی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی، تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوعات اعزام شدند.

اصغری بیان کرد:پس از بررسی مدارک و مستندات موجود یکی از مبادی های فروش غیرقانونی گوشی های تلفن همراه در فضای مجازی توسط بازرسان این سازمان، تخلف  قاچاق  یک دستگاه تلفن همراه در این واحد موبایل فروشی در تهران به ارزش ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال محرز شد.

وی اضافه کرد:همچنین در پی گشت مشترک بازرسان این سازمان به همراه نمایندگان پلیس آگاهی استان از یکی از باربری های شهرستان گرگان تخلف قاچاق پنج دستگاه کولر گازی اسپیلیت(دستگاه ها وارداتی و فاقد گارانتی رسمی و شناسه کالا)در این واحد به ارزش ۱۸۵ میلیون ریال احراز شد.

اصغری گفت:پرونده تخلفات این دو واحد به مبلغ ۲۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال(در حق دولت و شاکی)تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل  تعزیرات  حکومتی استان ارسال شد.

وی همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی صاحبان و مدیران واحدهای صنفی و خدماتی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعملهای مربوط به فروش کالا و ارائه خدمات را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/90604



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96