اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برنامه مهم ناجا برای جلب رضایتمندی مردم / هوشمندسازی پلیس ‌برای مقابله با ناهنجاری‌ها
جانشین فرمانده ناجا درباره اجرای طرح هوشمندسازی پلیس گفت: این طرح سه ساله است و اجرای مرحله نخست آن از مردادماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم از گرگان، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه معرفی فرمانده جدید انتظامی گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به کارنامه درخشان  نیروی انتظامی  در گام نخست انقلاب اظهار داشت:ناجا این افتخار را دارد که در گام نخست خدمات ارزشمندی را به مردم و انقلاب ارائه کرده است.اکنون هم در گام دوم انقلاب به علت جایگاه والای نظام و مردم، اقدامات مهمی را در دستور کار قرارداده‌ایم که اولویت آنها رضایتمندی و آرامش مردم است.در این مسیر باید هوشمندانه عمل و از تجربه‌های 40 سال گذشته استفاده کنیم.

وی یکی از طرح‌های مهم در راستای رضایتمندی مردم را هوشمندسازی پلیس عنوان کرد و گفت:این طرح 3 ساله تدوین شده و کلیات آن به تأیید فرمانده معظم کل قوا رسیده است.در 8 ماه گذشته کار فشرده‌ای با مشارکت بیش از 60 متخصص در حوزه‌های مختلف انجام شده‌و مرحله نخست آن در مردادماه امسال اجرایی می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا هوشمندسازی پلیس را طرحی مهم برای مقابله با ناهنجاری‌ها و جلب رضایت مردم دانست و افزود:این طرح هم جغرافیا و هم موضوعات را در راستای مطالبات مردم شامل می‌شود.برای اجرای این طرح نیازمند بسترسازی هستیم که رسانه‌ها، ائمه جمعه و جماعات و کسانی که دارای تریبون هستند می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

وی گفت:در اجرای طرح هوشمندسازی پلیس به اصلاح برخی مقررات، همکاری مجلس، دولت و قوه قضائیه با ناجا بیش از گذشته نیاز داریم و امیدواریم مجلس یازدهم و دولت فعلی از این طرح که سبب آرامش بیشتر مردم می‌شود، حمایت کنند.

سردار رضایی با بیان اینکه تأمین  امنیت  تنها برعهده نیروی انتظامی نیست، اظهارداشت:امنیت‌، مولفه‌ای است که همه دستگاه‌ها را شامل می‌شود و همه باید برای تأمین آن تلاش کنند.درست است که نیروی انتظامی به عنوان ویترین نظام اسلامی، لباس مشخصی بر تن دارد و برای همین مردم به ما رجوع می‌کنند اما امنیت متوجه همه دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه هزینه جرم، پایین است، افزود:جرایم در طرح هوشمندسازی پلیس پایش شده و باید درباره بازدارنده بودن مجازات‌ها کار کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ما در همه لحظات خود را خادم مردم می‌دانیم، بیان داشت:مردم نیروی انتظامی را در کنار خود می‌بینند و احساس آرامش می‌کنند.در بحث کرونا نیروی انتظامی علاوه براینکه در کنار مردم است در طرح مواسات هم مشارکت دارد.


http://www.caspiankhabar.com/90626



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96