اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: هفته اول تیرماه، بازسازی خانه‌های سیل‌زده در منطقه به پایان می‌رسد
استاندار گلستان گفت: هفته اول تیرماه پایان بازسازی خانه‌های سیل‌زده استان را اعلام خواهیم کرد که این اتفاقات در شرایط تحریم و کرونا رخ داده است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در نشست با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان، اظهارداشت:اگر رشد اقتصادی در تمام جهان منفی شده دلیلش بیکار شدن بخشی از مردم به دلیل شیوع کرونا بوده است.

وی افزود:باشگاه‌های ورزشی، هتل‌ها، مراکز گردشگری، رستوران‌ها و غیره به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند که موجب بیکار شدن کارکنان آنها شد.

 استاندار گلستان با اشاره به تاثیر رسانه‌های چاپی گفت:هنوز هم در کشورهای پیشرفته جهان روزنامه‌ها تاثیر زیادی دارند و منبع مهم هستند اما تردیدی وجود ندارد که گلستان در بخش نشریات ضعیف است.

حق شناس ضمن تبریک  هفته ارتباطات و روابط عمومی  ، خاطرنشان کرد:دادن اطلاعات درست سازمان به مردم از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌هاست و باید ظرفیت‌های بالقوه هر سازمان را منعکس کنند.

وی ادامه داد:امسال بسیار سخت است زیرا یقینا منابع دولت به مشکل خواهد خورد و باید در شرایط حساس کنونی رفتار ما هم متناسب با شرایط باشد.باید از خود بپرسیم کشور چگونه اداره می‌شود و جدا از معلول‌ها، علت را هم جویا شویم.

حق شناس تصریح کرد:انتشار اطلاعات درست موجب امید آفرینی می‌شود و امسال در گلستان جهش تولید رخ می‌دهد و این اخبار را باید به مردم منتقل کنیم.

وی اضافه کرد:هفته اول تیرماه پایان بازسازی خانه‌های سیل زده گلستان را اعلام خواهیم کرد و این اتفاقات در شرایط تحریم و کرونا رخ داده و در این بخش روابط عمومی‌ها نقش مهمی دارند.

حق شناس افزود:روزانه 300 هزار ماسک در گلستان تولید می‌شود و مشکل تولید مواد ضدعفونی هم نداریم، اینها نقطه قوت در استان است و موجب ایجاد امید خواهد شد.

وی یادآور شد:طی سه ماه اخیر و درگیری با کرونا تمام کشور بی نقص عمل کردند و اگر جایی موفق نیستیم اشکال از خودمان است که باید آن را رفع کنیم و پس از ماه مبارک رمضان شرایط سختی در پیش داریم.


http://www.caspiankhabar.com/90652



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96