اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

ظرفیت فضای مجازی گلستان برای برنامه های روز قدس بکارگیری می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ظرفیت فضای مجازی گلستان برای برنامه های روز قدس بکارگیری می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در روز سه شنبه، اظهارکرد:قدس متعلق به جهان اسلام بوده و همه مسلمانان حق دارند از قدس دفاع کنند و این سرزمین از دست رفته را به مسلمانان برگردانند.

وی افزود:در سال ۱۳۴۸، صهیونیست ها به کمک و حمایت دولت انگلستان، این سرزمین را که متعلق به فلسطینیان بود را اشغال کرده و هنوز هم تحت اشغال اسرائیلی ها است.

ولی نژاد گفت: فلسطینی ها قتل عام شده و کشت و کشتار رخ داد و در آن برهه کشورهای اسلامی نتوانستند از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند و سکوت مسلمانان و کشورهای اسلامی و پشتیبانی انگلیس سبب شد که سرزمین فلسطین در اختیار اسرائیلیان قرار گیرد.

وی ادامه داد:به نظر می رسد که یهودیان آزادی خواه باید صهیونیست ها را محکوم کرده زیرا آن ها بقیه یهودیان را بدنام می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:امروز نفرت عمومی نسبت به یهودیان در دنیا ایجاد شده در حالی که بخشی از یهودیان در این جرم شریک نبوده و موافق اشغال فلسطین هم نبودند.

ولی نژاد اضافه کرد:هم مسلمانان و هم یهودیان آزادی خواه که مخالف صهیونیست ها هستند باید برای بازگرداندن این سرزمین تلاش کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی در طول انقلاب اسلامی اصرار داشت هر فلسطینی با رأی خودش حاکمیت سرزمین خود را انتخاب کند، و این امر هم برای ساکنان اصلی مسلمان و غیرمسلمان این سرزمین صدق می کند.

ولی نژاد ادامه داد:صهیونیست ها خیانت بزرگی را در تاریخ مرتکب شده ولی خیانت بزرگ تر را آمریکا و استکبار جهانی که از این آدم کشی و ظلم و ستم حمایت کرد، انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد:دست آمریکا به خون هزاران انسان بی گناه آلوده بوده و این کشور در بسیاری از جنایت ها مجرم اول جهان بشریت است.

وی عنوان کرد:در گذشته متهم اصلی انگلستان بود ولی این کشور بعد از جنگ جهانی دوم از فلسطین خارج و آمریکا وارد شد.

ولی نژاد بیان کرد:مردم ایران همه ساله در  روز قدس  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اسرائیل راهپیمایی انجام می دادند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این امر میسر نیست.

وی تصریح کرد:بنابراین برنامه های روز قدس امسال(برنامه های فرهنگی، تبلیغاتی و غیره)، در بستر  فضای مجازی  و رسانه های عمومی پیگیری می شود.

ولی نژاد گفت:در روز جمعه همه ملت ایران و ملت های دنیا پای سخنرانی جامع، کامل و روشنگرانه رهبری قرار خواهند نشست و یقیناً این سخنان راه روشن تری را به روی مسلمانان باز کرده و هدایت بشری به همراه خواهد داشت و جان تازه ای را به روح مبارزان فسلطینی خواهد دمید.


http://www.caspiankhabar.com/90665



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96