اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تصادف در جاده آق‌قلا - گنبد جان راننده پراید را گرفت
بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پراید در جاده آق‌قلا - گنبد کاووس در محدوده سه‌راهی روستای عطاآباد، راننده خودروی سواری به دلیل شدت جراحت در دم جان خود را از دست داد اما به راننده کامیون آسیبی وارد نشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، این  تصادف  صبح امروز رخ داد و به گفته شاهدان عینی، انحراف به چپ  پراید ، علت اصلی وقوع این حادثه بود. 

جاده آق قلا- گنبد  به سبب عرض کم ، تقاطع های ناایمن و شانه خاکی ناایمن همه ساله شاهد تصادف بسیاری است که آمار این تصادف ها در فصل برداشت محصولات زراعی و افزایش تردد ادوات  کشاورزی  نظیر تراکتور و کامیون های حامل محصولات زراعی بیشتر می شود.

  استاندار  گلستان چندی قبل گفت که ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در استان وجود دارد که اقدامات ارتقای جاده ها توسط ادارات راه و شهرسازی،  راهداری  و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و شهرداری ها در حال اجرا است.

فصل برداشت محصول کلزا و جو در مناطق دشتی گلستان آغاز شده و تردد ادوات کشاورزی و کامیون ها در جاده ها به خصوص مناطق مجاور روستاها بیشتر از خودروهای سواری است.

رعایت نکردن نکات ایمنی توسط برخی رانندگان ادوات کشاورزی مانند تراکتور، کمباین، کامیون های حمل بار و نصب نکردن شبرنگ و علایم هشدار دهنده بر روی این خودروها در جاده‌های باریک از جمله عوامل بروز تصادف در این محورها است.


http://www.caspiankhabar.com/90673



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96