اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



طی پیام های جداگانه؛

مسئولان گلستان خواستار آزادی قدس شریف شدند
هرچند که به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود امامسئولان گلستان تأکید کردند که مردم پایدارتر و محکم‌تر از همیشه روحیه استکبارستیزی خود را در فضای مجازی فریادخواهند زد.

 روز قدس  امسال به دلیل شیوع  کرونا ، متفاوت از هر سال دیگر است.امسال خبری از راهپیمایی نیست اما این حضور از فضای فیزیکی به فضای مجازی منتقل شده است.

امسال کاربران فضای مجازی فعال‌تر شده و با هشتک ضدصهیونیستی از جنایات رژیم اشغالگر قدس پرده برداشته‌اند.

مسئولان استان گلستان و سایر اقشار و گروه ها هم بر هم صدا شدن در فضای مجازی تأکید کرده و خواستار آزادسازی قدس شریف شدند.

فریاد آزادی خواهی در فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در گلستان طی پیامی اظهارکرد:امسال روز جهانی قدس و تظاهرات این روز بخاطر مشکلاتی که در دنیا به خاطر ویروس کرونا پیدا شده، برگزار نمی شود اما اهمیت این روز نباید از ذهن ها فراموش شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خصوص انتخاب این روز توضیح داد که در ماه مبارک رمضان همه مسلمانان در همه بلاد اسلامی یک توجه و اقبال عمومی نسبت به خداوند متعال پیدا کرده و جنبش معنوی ایجاد می شود.

وی اضافه کرد:دوم اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان دارای یک ویژگی خاصی است در همه بلاد اسلامی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان جمعه الوداع می گویند.

امام جمعه گرگان گفت:مسأله فلسطین و مسجدالاقصی و آزادی قدس از جمله مسائل مورد نظر حضرت امام(ره)بوده که سبب شد این روز به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده و تاکنون تاثیرات مثبت و عمیقی داشته است.

وی تصریح کرد:در روزهای نزدیک به روز جهانی قدس دشمنان شروع به تبلیغات کرده و می خواهند در بین مردم وحشت و ترس و ناامیدی ایجاد کنند.

نورمفیدی گفت:با توجه به شرایط ویروس کرونا امسال این برنامه برگزار نمی شود و باید با برنامه ریزی تمام مسلمانان در همه بلاد اسلامی تنفر خودشان را از این غصب و جنایتی را که رژیم غاصب اسرائیل و آنهایی را که پشتیبان این کشور متجاوز هستند نشان بدهند.

رژیم صهیونیستی محصول استکبار جهانی است

 استاندار  گلستان هم در گفتگو با خبرنگاران رژیم صهیونیستی را محصول استکبار جهانی دانست و اظهارکرد:خطر اسرائیل هزاران بار بیشتر از شیوع ویروس کرونا برای جهانیان است.

 هادی حق شناس  ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تصریح کرد:با توجه به اینکه کشور در سال جاری، درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، روز قدس متفاوت از سال های قبل خواهد بود.

وی افزود:اما چیزی که متفاوت نیست این است که یک رژیم غاصب، حدود ۷۰ سال، ظلم های زیادی در حق ساکنان اصلی فلسطین انجام داده و کسی نمی تواند جنایات این رژیم کودک کش را کتمان کند.

استاندار گلستان یادآور شد:مسلماً اگر به فرموده امام خمینی(ره)، مسلمانان جهان متحد می شدند و این انسجام در میان امت اسلامی ایجاد می شد، ظلم این رژیم نامشروع غاصب کمتر می شد.

حق شناس گفت:واقعیت این است که این رژیم، محصول استکبار جهانی است؛ اگر قدرت های غربی از این رژیم اشغالگر حمایت نمی کردند، سال ها پیش از این از بین می رفت و فلسطین به صاحبان اصلی خود باز می گشت.

وی ادامه داد:در روز قدس سال جاری، فرقی نمی کند در مساجد، خیابان ها یا فضای مجازی که با هشتگ کووید ۱۹۴۸ در حال نشر است و هزاران بار خطرناک تر از ویروس کرونا است، این کینه و تنفری که در دل مردم وجود دارد، بروز داده شود؛ امیدواریم ملت های مسلمان با اتحاد، روزی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشند.

 

استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای اعلام انزجار

 فرماندار  شهرستان گرگان با صدور پیامی روز قدس روز اسلام را گرامی داشت و گفت:روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

محمدحمیدی افزود:وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر استکبار جهانی از آرمان های امام راحل(ره)در نامگذاری این روز بود.

مردم با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را در خود حفظ نموده و در انحصار مرزها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می مانند.

مردم ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه دارالمومنین گرگان ضمن گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب، همچون سال‌های گذشته با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان(ره)تجدید پیمان می‌کنند و به این امید که هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین فراهم گردد، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه مستکبران عالم اعلام می‌دارند.

فلسطین مسأله اول جهان است

سازمان  بسیج  رسانه استان گلستان هم در بیانیه روز جهانی قدس تاکید کرد:اصحاب همیشه در صحنه رسانه در سازمان بسیج رسانه استان گلستان همانند سال‌های گذشته و همچون دیگر انسان‌های آزاده، خواستار آزادی قدس شریف از دست این ویروس منحوس و غده سرطانی هستند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ»(سورة الإسراء آیه ۱)

روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما واقع نخواهد شد.امام خمینی(ره)

رژیم اشغالگر قدس، سرزمین فلسطین و بیت‌المقدس؛ این قبله اول مسلمانان را در سال ۱۹۴۸ م غصب و ادعای تاسیس کشور جعلی و غاصب صهیونیسم را کردند!

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین و روز غرور امت اسلامی و اتحاد جهان اسلام است؛ روزی است که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، باعث زنده نگاه داشتن مسأله فلسطین شد و به منشور مقاومت برای جهان اسلام علیه دشمن غاصب صهیونیستی تبدیل شده است.

امروز که جهان با ویروسی به نام کووید ۱۹ درگیر است و طعم تلخ قرنطینه و آثار این ویروس منحوس را چشیده؛ می‌تواند به‌خوبی حال روز مظلومیت فلسطین و فلسطینی‌ها را درک کند.

چرا که فلسطین و ملت ستمدیده آن ۷۲ سال است که گرفتار«ویروس منحوس ۱۹۴۸ اسرائیل»است و امروز که کمتر از ۲۲ سال طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تا پایان عمر اسرائیل مانده، آمریکا آن شیطان بزرگ جهت حفظ امنیت این رژیم غاصب و در راستای طرح آمریکائی–عبری«خاورمیانه بزرگ»اقدام به اجرای طرح معامله بزرگ قرن کرده که با مدد الهی این طرح شکست خورده و به کاهش عمر این رژیم به کمتر از همان ۲۲ سال شده است.

اصحاب همیشه در صحنه رسانه در سازمان بسیج رسانه استان گلستان همانند سال‌های گذشته و همچون دیگر انسان‌های آزاده، خواستار آزادی قدس شریف از دست این ویروس منحوس و غده سرطانی هستند.

امسال به‌دلیل تهدید شیوع بیماری منحوس کرونا، رهبر معظم انقلاب از طریق رسانه‌های جمعی و مجازی بیانات جریان‌ساز، بصیرت‌افزا و راهگشای خویش را در حمایت از مظلومان و ستمدیدگان تقدیم مسلمانان و آزادیخواهان جهان خواهند کرد.

جامعه رسانه به نام قلم، به نام ن والقم وما یسطرون از تمامی آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان و فعالان رسانه‌ای استدعا دارد که در روز قدس فراگیرترین خبر جهان را با حضور فرد به فردمان در میدانِ عظیم رسانه جهانی به جای حضور فیزیکی منتشر کرده و به جهانیان بگوئیم هنوز هم فلسطین، مسأله اول جهان اسلام است که هر کدام از ما؛ به مانند سدی هستیم در مقابل ظلم و زورگویی، تا به یاری خدا همان‌گونه که ویروس کرونا را شکست می‌دهیم؛ ویروس ۱۹۴۸، این رژیم کودک‌کش و این لکه ننگ و منحوس را از ساحت جهان بشریت محو کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/90678



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96