اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



منتخب گرگان در مجلس یازدهم: حمایت از صنایع تبدیلی سبب جهش تولید می‌شود
منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم گفت: اگر قرار است در گلستان شاهد جهش تولید باشیم باید از صنایع تبدیلی مرتبط با حوزه کشاورزی حمایت شود زیرا صنایع فعلی پاسخگو نیست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  غلامرضا منتظری  در  گرگان  با بیان اینکه  کشاورزی ، مهم‌ترین رکن  اقتصادی  استان گلستان است، اظهارداشت:کشاورزی سنتی نمی‌تواند زمینه توسعه و جهش تولید را فراهم کند.

وی یکی از مشکلات استان را خام فروشی محصولات کشاورزی دانست و گفت:درآمد مردم استان نصف میانگین کشوری است و این نشان می‌دهد نتوانستیم از ظرفیت‌های استان به ویژه در بخش کشاورزی، برای تولید ثروت و بهبود اقتصاد مردم بهره بگیریم.

منتخب گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم با تأکید بر توسعه صنایع تبدیلی در استان افزود:یکی از مشکلات جدی گلستان فقدان صنایع تبدیلی و تکمیلی است، صنایع موجود هم با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند و برای بسیاری از محصولات مانند سیب‌زمینی، مرکبات و غیره ظرفیت‌سازی نشده است.

وی با اشاره به نشست مجمع نمایندگان منتخب استان در مجلس یازدهم ادامه داد:در دیدار با وزرای صنعت و کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کردم اگر قرار است در گلستان شاهد جهش تولید باشیم باید از صنایع تبدیلی مرتبط با حوزه کشاورزی حمایت شود زیرا صنایع فعلی پاسخگو نیست.

منتظری گفت:از سازمان  جهاد کشاورزی  گلستان درخواست داریم فهرستی از صنایع تبدیلی مورد نیاز برای حمایت از کشاورزان پیش‌بینی کنند تا ما سراغ سرمایه گذاران و بخش خصوصی برویم زیرا اولویت جدی ما در  مجلس شورای اسلامی  حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی است.


http://www.caspiankhabar.com/90689



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96