اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف ۱۶ تن برنج احتکار شده در گلستان
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۱۶ تن برنج احتکار شده در انبار یکی از شهر‌های استان کشف شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان مطلب فوق گفت، بازرسان این اداره در راستای برخورد با محتکران و در پی دریافت گزارش کتبی از اداره کل  تعزیرات حکومتی  استان مبنی بر احتمال بروز تخلف در یکی از انبار‌های ذخیره کالا در یکی از شهر‌های استان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.


او افزود، پس از بازرسی‌های بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف  احتکار  ۶۴۰ کیسه  برنج  ایرانی به مقدار ۱۶ هزار کیلوگرم بدلیل شناسه دار نبودن انبار و عدم ثبت اطلاعات ورود وخروج کالا در سامانه جامع انبار ضبط شد.


به گفته او پرونده تخلف این انبار به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.


این مقام مسئول با تاًکید بر شرایط حساس کنونی و مطابق شیوه نامه تشدید مبارزه با اختفاء و احتکار(در راستای بند ۶ مصوبات ۸۸ امین جلسه کارگروه  تنظیم بازار  کشور)از تمامی مدیران و صاحبان انبار‌ها خواست تا با شناسه دار کردن انبار و ثبت آنی ورود و خروج کالا‌ها به انبار در سامانه جامع انبار‌ها به دستورالعمل‌های مربوطه عمل نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع کوشا باشند.


این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهر‌های استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


http://www.caspiankhabar.com/90690



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96