اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سخنگوی شورای شهر گرگان:

بزرگترین قرارداد شهرداری گرگان به تصویب رسید
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بزرگترین قرارداد تاریخ شهرداری گرگان به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان، در شورای شهر گرگان مصوب شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  حسین ربیعی  عصر شنبه در حاشیه صحن علنی  شورای شهر   گرگان  اظهارکرد:بزرگترین قرارداد تاریخ  شهرداری  گرگان به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان، امروز در شورای شهر گرگان به تصویب رسید.

وی افزود:برای اجرای فاز اول  شهربازی  بزرگ گرگان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)قرارداد منعقد شده که امروز در صحن علنی شورا مصوب شد.

ربیعی گفت:در این لایحه مقرر شد که کانال جمع آوری آب های سطحی، دیواره سازی و تراس بندی و ایجاد زیر ساخت تاسیسات مورد نیاز وسایل شهربازی و اجرای سالن سرپوشیده و غیره در مدت ۱۸ ماه به اتمام رسد.

گفتنی است شهردار گرگان هم اعلام کرده بود که پروژه شهربازی با مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان ساخته شده که ۳۰۰ میلیارد تومان عمرانی و ۲۰۰ میلیارد تومان هم توسط سرمایه گذار انجام خواهد شد.

 عبدالرضا دادبود  افزود: شهرداری با  قرارگاه خاتم الانبیا (ص)برای بخش عمرانی به تفاهم رسیده و در فاز اول پروژه ۱۶۰ میلیارد تومان و در فاز بعد ۱۴۰ میلیارد تومان قرارداد امضا شده است.

لازم به ذکر است که کلنگ شهربازی گرگان چند ماه پیش در منطقه  هزارپیچ  به زمین زده شد.


http://www.caspiankhabar.com/90883



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96