اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دادستان گرگان: عدم کنترل تجمعات سبب شیوع دوباره کرونا در گلستان شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: برخی تجمعات مانند عروسی و عزا کنترل نشد که شیوع کرونا را به دنبال داشت اما بسیاری از مشاغل می‌توانند با رعایت پروتکل‌ها فعالیت کنند و دولت در صورتی آنها را تعطیل کند که به این اصناف کمک شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی  بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با  کرونا  اظهار داشت:هزینه برداشت گوجه فرنگی برای کشاورزان گلستانی بیش از 600 تومان در هر کیلوگرم است در حالی که کارخانه‌ها گوجه فرنگی را بیش از 600 تومان خریداری نمی‌کنند.این اتفاق موجب شده بسیاری از کشاورزان استان محصول خود را برداشت نکنند.

وی افزود:برای تبدیل گندم به آرد فقط 30 درصد کارخانه‌ها مجوز فعالیت دارند که موجب شده کارخانه 10 روز بیکار باشند و سه روز فعالیت کنند.

سیدحسینی ادامه داد:برخی تجمعات مانند عروسی و عزا کنترل نشد که شیوع کرونا را به دنبال داشت اما بسیاری از مشاغل می‌توانند با رعایت پروتکل‌ها فعالیت کنند و دولت در صورتی آنها را تعطیل کند که به این اصناف کمک شود.

وی با بیان اینکه باید نظارت بر فعالیت مشاغل بیشتر شود خاطرنشان کرد:کرونا تا پیدا شدن راهی برای درمان تداوم دارد و باید مشاغلی مانند رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌ها فعالیت کنند و البته بر فعالیت آنها نظارت شود.26 رستوران در استان گلستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها پلمب و به دادگاه معرفی شدند.


http://www.caspiankhabar.com/91014



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96