اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار
استاندار گلستان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریگ گفت و اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و همراهی بتوان آینده‌ای روشن را برای این استان رقم زد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایرنا، در پیام هادی حق شناس آمده است:خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها، مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

وی در این پیام افزوده:بدون تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد برای قدردانی از مردان و زنانی است که مهم ترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.

 استاندار گلستان با اشاره به این که جوانان توانمند و پیشکسوتان عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکارها پرداخته و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند ادامه داد:خبرنگاران با امیدزائی و اعتمادآفرینی در چالش ها و بحران ها به مدد سیستم مدیریتی آمده اند و با انعکاس مشکلات مردم گلستان در شهرها و روستاهای مختلف توانسته‌اند زمینه مدیریت بهتر را فراهم کنند.

وی در بخش دیگر از این پیام نوشته:امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفیت ها و توانمندی های گلستان به عنوان ایرانی کوچک حائز اهمیت بوده و آنان می توانند با برجسته سازی مزیت های نسبی استان نقش بسزائی در توجه به سرمایه گذاری، گردشگری و جلب نظر مدیران ملی به نگارستان ایران داشته باشند.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، ۱۷ مرداد ۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست گروهک طالبان به شهادت رسید که این روز در تقویم کشور به نام  روز خبرنگار  نامگذاری شد.


http://www.caspiankhabar.com/91025



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96