اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور در استان گلستان راه‌اندازی شد
نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در استان گلستان راه‌اندازی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، ظهر امروز  سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاح اولین تلویزیون اینترنتی  روستا یی کشور در استان گلستان اظهار داشت:پتانسیل عظیم  فرهنگی  در گلستان نیاز به توسعه دارد و باید از خراب کردن محیط زیست و آب و هوا جلوگیری کنیم.

وی افزود:بستری که با راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی روستایی ایجاد شده، نمونه توسعه اشتغال توسط جوانان است و ما هم از آنها حمایت می‌کنیم.

هادی حق‌شناس،  استاندار  گلستان هم در این مراسم گفت:توسعه اشتغال در استان همین بستری است که با راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی روستایی توسط جوانان ایجاد شده است.

وی بیان داشت:روستاهای گلستان کمترین مشکل را در بخش آب، برق و تلفن دارند و 90 درصد آنها از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

استاندار گلستان ادامه داد:تلویزیون اینترنتی روستایی فرصتی است تا ظرفیت روستاها در آن شناسانده شود و توسعه اشتغال را به‌دنبال داشته باشد.

وی یادآور شد:تا سال گذشته 100 واحد بومگردی در گلستان داشتیم که امسال 50 واحد دیگر در روستاها به آن اضافه شد.وجود اقامتگاه‌های بومگردی موجب شد در یک شب سه‌هزار نفر در یک روستا بمانند.

مدیر تلویزیون اینترنتی روستایی نیز در این مراسم، اظهار داشت:تلویزیون اینترنتی روستایی پشتیبان و حامی رسانه‌ای برای استارت‌آپ‌هایی است که در حوزه روستا فعالیت می‌کنند.

سامان مرادحسینی افزود:هدف‌ما این است که ایده‌ها و استارت‌آپ‌های آینده را جرقه بزنیم تا استارت‌آپ‌های جدید هم فعالیت خود را با انگیزه آغاز و دنبال کنند.

وی ادامه داد:یک گروه جوان و پرانرژی را که رزومه خوبی دارند گرد هم آوردیم و حمایت از این تلویزیون اینترنتی فقط برای ماندگاری نیست بلکه مسیر جدیدی را برای دیگر استارت‌آپ‌ها باز خواهیم کرد.


http://www.caspiankhabar.com/91247



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96