اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر بحران آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

چشم انتظاری ۱۷۰۰۰ خانوار روستایی به تانکرهای آبرسان در گلستان
مدیر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب گلستان از آبرسانی با تانکر به ۷۴ روستای استان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، احمد دنیکو اظهارکرد:۷۴  روستا ی بالای ۲۰ خانوار فاقد تأسیسات آبرسانی در گلستان وجود دارد که در اغلب شهرستان های استان واقع شده اند.

وی با بیان اینکه ۲۳ تانکر آب رسان به این روستاها خدمت رسانی می کند، افزود:در طول شبانه روز با توجه به نیاز روستا و شهرستان با این ناوگان به صورت سیار آبرسانی انجام می شود.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب گلستان اضافه کرد:جمعیت این روستاها ۱۷ هزار و ۵۶۲ خانوار بالغ بر ۶۱ هزار نفر است.

وی بیان کرد:میانگین سرویس روزانه به هر روستا ۱.۵ تانکر بوده که در ۶ ماهه اول سال۶ هزار و ۲۰۰ سرویس به آنها خدمات‌رسانی شده است.

دنیکو توضیح داد که البته این ناوگان به روستاهای دیگر از جمله مناطق زلزله زده و روستاهایی که تنش آبی دارند هم خدمات رسانی می کنند.

وی گفت:میانگین توزیع آب در این روستاها ۶۷ هزار متر مکعب در ۶ ماهه اول سال بوده است.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب گلستان افزود:این روستا ها لوله کشی آب، منبع آب مطمئن و تاسیسات آبرسانی نداشته و تنها راه خدمات‌دهی به آنها از طریق آبرسانی سیار است.

وی توضیح داد که البته برخی روستاهای زیر ۲۰ خانوار هستند که در آمار رسمی آب و فاضلاب قرار ندارند ولی به آنها خدمات رسانی می شود.


http://www.caspiankhabar.com/91256



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96