اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار رامیان: زلزله‌زدگان در سرما زیر چادر نمی‌مانند
فرماندار رامیان با اشاره به اینکه به‌زودی بارش برف در مناطق زلزله‌زده این شهرستان آغاز می‌شود، گفت: تلاش داریم با پرداخت اجاره مسکن خانوارهای زلزله‌زده آن‌ها را تا فصل بهار در محلی به غیر از چادر اسکان دهیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، جواد صادقلو اظهار کرد:در پی  زلزله  هفدهم شهریورماه امسال، ۱۰ روستای بخش مرکزی شهرستان  رامیان  متأثر از زلزله شدند و در مجموع ۱۹۵ واحد مسکونی در این روستاها تخریب شد.

وی افزود:در حال حاضر در ۱۳۷ واحد آواربرداری، ۳۲ واحد فونداسیون، ۱۸ واحد اسکلت ساختمان و ۵ واحد سقف انجام شده است.همچنین یک واحد نیز تکمیل شده که فردا با حضور استاندار افتتاح خواهد شد.

 فرماندار  رامیان با اشاره به اینکه از دو سه هفته دیگر در روستاهای کوهستانی رامیان برف می‌بارد، تصریح کرد:در این مدت تلاش داشتیم نفت سفید و گاز مایع را برای خانوارهای زلزله‌زده تامین کنیم ولی از دو سه هفته دیگر عملاً زندگی کردن در چادر ممکن نیست.

صادقلو تصریح کرد:روز گذشته جلسه‌ای را با مسئولان بنیاد مسکن داشتیم تا شرایطی را برای اسکان زلزله‌زدگان در محلی به غیر از چادر فراهم کنیم.

وی بیان کرد:تلاش داریم کمک بلاعوضی را برای اجاره مسکن این خانوارها تا فصل بهار در نظر بگیریم تا ترجیحاً در همان روستا و یا در نهایت روستاهای اطراف و شهر اسکان پیدا کنند.همچنین پیگیر آن هستیم چند کانکس را هم از طریق قرارگاه خاتم‌الانبیاء در روستاها مستقر کنیم.

فرماندار رامیان تاکید کرد:تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا هر چه سریع‌تر این کارها صورت گیرد.


http://www.caspiankhabar.com/91258



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96