اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کمک‌های مؤمنانه سپاه استان گلستان به دست ۲۴۰ هزار خانوار نیازمند رسید
فرمانده سپاه استان گلستان گفت: از ابتدای فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک مؤمنانه تا کنون بسته‌های معیشتی بین ۲۴۰ هزار خانوار نیازمند در استان توزیع شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت:امروز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در استان گلستان و در سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

وی گفت:11 هزار بسته معیشتی به مناسبت شهادت کریم اهل بیت(ع)امام حسن مجتبی(ع)از طریق پایگاه‌های بسیج به دست نیازمندان خواهد رسید.

فرمانده  سپاه  نینوای استان بیان داشت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب تا کنون قریب به 240 هزار بسته با مشارکت همه مردم، اصناف، خیران، ادارات، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، کمیته امداد، بهزیستی و غیره تهیه و با حفظ کرامت انسانی، بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت:بسیج ادارات و اصناف و ستاد اجرایی فرمان، قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)برخی از خیران برای تهیه 11 هزار بسته معیشتی کمک کردند تا این اتفاق خوب رقم خورد.

 سردار ملک  شاهکوهی افزود:مردم نگران نباشند، کمک‌های مؤمنانه ادامه خواهد داشت و ما همچنان در کنار آنان خواهیم بود.

وی با اشاره به کمک اصناف برای تهیه بسته‌های معیشتی اظهار داشت:بازار ماهی فروشان شهرستان گرگان هم برای کمک به مردم نیازمند دست به کار شدند و خیلی از اتحادیه‌ها و اصناف دیگر نیز از ابتدا تا کنون کمک‌های خود را به دست نیازمندان رساندند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:در طول انقلاب اسلامی اصناف همیشه میدان‌دار بودند، امروز هم در بحث همراهی با نظام و کمک‌های مؤمنانه پای کار هستند و باید از آنان قدردانی کرد.

وی گفت:هرچند برخی از نواحی و پایگاه‌های بسیج به صورت خودجوش و آتش به اختیار اقداماتی مانند قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت نذری، کمک به ساخت و ساز و خانواده‌های محروم و نیازمند را انجام می‌دهند.

سردار ملک شاهکوهی افزود:گروه‌های جهادی متعددی در مناطق کمتر برخوردار فعال هستند و بسیج و سپاه این آمادگی را دارند هرجایی که نیاز باشد به کمک مردم بشتابند.


http://www.caspiankhabar.com/91270



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96