اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

گلستان مشکلی درزمینه تولیدماسک ندارد/نرخ مصوب ۱۳۰۰تومان رعایت شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که سه کارخانه ماسک در استان فعال هستند، گفت: ماسک باید مطابق با نرخ سازمان غذا و دارو و تعزیرات یعنی با قیمت هزار و ۳۰۰ تومان عرضه شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  اظهارکرد:در مقطعی از اسفندماه در استان تولید  ماسک  نداشتیم ولی هم اکنون سه کارخانه تولید ماسک و ۶ کارخانه مواد شوینده در گلستان فعال است.

وی افزود:یکی از مصوبات ستاد  کرونا ی استان این بود که مجتمع صنعتی تولید ماسک در شهرستان گنبدکاووس با تولید روزانه ۵۰۰ هزار ماسک مجوز توزیع گرفت و این مجموعه زیر نظر کارشناسان غذا و دارو فعال خواهد بود.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان بیان کرد:در حال حاضر وضعیت استان از نظر تولید ماسک خوب بوده ولی باید مطابق با نرخ سازمان غذا و دارو و تعزیرات یعنی با قیمت هزار و ۳۰۰ تومان عرضه شود.

فاضل تصریح کرد:اگر ماسک در داروخانه یا فروشگاهی بیش از این عرضه شد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد:چند ماه گذشته در تهیه پارچه و مواد اولیه تولید ماسک مشکلاتی وجود داشت ولی هم اکنون سهمیه دولتی ارائه می‌شود و امیدواریم که ارائه کنندگان ماسک این قیمت را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:کارشناسان غذا و دارو و تعزیرات با گرانفروشان برخورد کرده و چند واحد در استان پلمب شده است.

فاضل همچنین بیان کرد:یک ماه گذشته طبق بررسی‌ها، ۷۵ درصد مردم استان پروتکل‌ها را رعایت کرده ولی هم اکنون این رقم به ۵۰ درصد رسیده است و اگر می‌خواهیم پیک سومی را شاهد نباشیم باید درصد استفاده از وسایل محافظت فردی را بالا ببریم.


http://www.caspiankhabar.com/91276



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96