اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان مطرح کرد

نگرانی از اوج گیری کرونا باآغاز برگزاری عروسی ها درماه ربیع الاول
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: یکی از نگرانی های ما این است که با توجه به شروع ماه ربیع الاول مراسم عروسی شدت بگیرد و این اتفاق می تواند بسیار خطرناک باشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  صبح سه شنبه در دیدار با اعضای قرارگاه سلامت و پدافند زیستی  سپاه  نینوا اظهارکرد:از ابتدای اسفند بیش از هزار نفر از هم استانی‌های خود را بر اثر ابتلاء به  کرونا  از دست داده‌ایم.

وی افزود:شرایط کرونای امروز گلستان نسبت سایر استان‌ها از وضعیت بهتری برخوردار بوده اما این شرایط شکننده است.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان ادامه داد:خوشبختانه موج سوم بیماری کووید ۱۹ که در اکثر استان‌ها رخ داده در گلستان شکل نگرفته اما یکی از دغدغه‌های اصلی ما حفظ وضعیت فعلی است.

فاضل گفت:یکی از نگرانی‌های ما این است که با توجه به شروع ماه ربیع الاول مراسم عروسی شدت بگیرد و این اتفاق می‌تواند بسیار نگران کننده باشد.

وی بیان کرد:تجربه خوبی را با همکاری و همراهی سپاه و بسیج در غربالگری مردمی داشتیم که منجر به تصمیم گیری های دقیق‌تری برای ما شد.

رسالت سپاه صیانت از سلامت مردم در مبارزه با کرونا است

همچنین در این دیدار، جانشین سپاه نینوای گلستان اظهارکرد:از همان روزهای اول با ساماندهی و سازماندهی نیروها بسیجی فعالیت‌های خود را در چند بخش آغاز کردیم.

سرهنگ سید موسی حسینی افزود:گروه‌های جهادی بسیج با ضدعفونی معابر، اماکن و بیمارستان‌ها به کمک کادر درمان آمدند.

وی بیان کرد:قرارگاه معنویت و سلامت نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا غسل، کفن و دفن بیماران کرونایی را انجام داده است.

حسینی ادامه داد:۶۰۰ کارگاه‌های تولید  ماسک  و مواد ضدعفونی در سطح استان راه اندازی شده تا مشکلی از نظر کمبود ماسک نداشته باشیم.

جانشین سپاه نینوای گلستان افزود:در راستای رزمایش کمک مومنانه ۲۵۰ هزار بسته کمک معیشتی به آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی اضافه کرد:در مبارزه با ویروس کرونا در سپاه پاسداران انقلاب رسالت داریم هرجا کوچک‌ترین خللی در امنیت و آسایش مردم وارد شد به میدان بیاییم.


http://www.caspiankhabar.com/91281



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96