اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سردار حزنی: سپاه ‌در‌ کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم خدمات‌رسانی می‌کند/ تمام فعالیت‌های سپاه از مردم و برای مردم است
دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: افتخار می‌کنیم هرجا که لازم باشد در کوتاه‌ترین زمان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنیم.

به گزارش کاسپیبن خبر به نقل از تسنیم، سردار سیدضیاءالدین حزنی صبح امروز در مراسم افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده این شهرستان اظهار داشت:کنار همه وظایف و مأموریت‌های قانونی که داریم افتخار می‌کنیم هرجایی که نیاز بوده و هست کنار مردم ایران اسلامی هستیم.

وی گفت:در زلزله، طوفان و در سیل تمام توان خود را به‌کار گرفتیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی  سپاه  بیان داشت:سپاه نینوای استان  گلستان  تاکنون یک‌هزار و 710 پروژه عمرانی را در این استان با بیش از 190 میلیارد تومان افتتاح کرده است.

وی ادامه داد:مردم اگر از اقدامات ما احساس رضایت داشته باشند خداوند نیز از ما راضی خواهد بود و ما باور داریم یکی از بالاترین عبادات خدمت به مردم است.

سردار حزنی گفت:یکی از کارهای ارزشمندی که در استان گلستان صورت گرفت این بود که ما همگی با همدیگر و کنار یکدیگر کار کردیم.سپاه استان‌های خراسان رضوی و گیلان به‌عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان فعالیت داشتند و اقدامات خوبی انجام دادند.

وی افزود:در حال برنامه‌ریزی برای پروژه بزرگ توزیع جهیزیه برای مردم شریف و نجیب استان گلستان هستیم تا از نظر معیشتی هم کنار مردم باشیم.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ابراز کرد:هرکاری که سپاه انجام می‌دهد از مردم و برای مردم است و بخش زیادی از واحدهای مسکونی ساخته‌شده ما با کمک‌های خیّران بوده است.

وی ادامه داد:این انقلاب شکست‌ناپذیر است و همه ایمان داشته باشیم با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و مشکلات این انقلاب الهی راه خود را ادامه می‌دهد.

سردار عبدالله‌پور اضافه کرد:امروز هنر کیمیاگری به این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.یقین داریم خداوند با ماست و بعد از هر سختی حتماً گشایش‌های فراوانی خواهیم داشت.


http://www.caspiankhabar.com/91285



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96