اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافت
استاندار گلستان گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستانی استان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  هادی حق شناس  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در این تنگناهای مالی پیگیر پروژه‌های منطقه آزاد، بندر و پتروشیمی در گلستان هستیم و به نتیجه رسیدن این پروژه‌های زیرساختی زمان‌بر خواهد بود.

وی افزود:یقین دارم این پروژه‌ها با گذشت زمان و پیگیری‌های مداوم به نتیجه می‌رسد، 15 سال از پروژه پتروشیمی در گلستان می‌گذرد و طبیعی است که به نتیجه رسیدن آن پس از این همه سال توقف زمان بر است.

وی ادامه داد:احداث بندر و منطقه آزاد اینچه برون هم چنین شرایط دارند و برای به نتیجه رسیدن ان در کنار پیگیری نیاز به زمان است، پس از به ثمر رسیدن این پروژه‌ها باید سراغ مزیت‌های نسبی آنها برویم.

 استاندار  گلستان با بیان اینکه گلستان رتبه دوم تولید گندم در کشور را دارد، گفت:امسال 850 هزار تن گندم در گلستان تولید شد تمام طلب گندمکاران در استان پرداخت شده است، همچنین 83 هزار تن کلزا در گلستان تولید شد و ر این بخش رتبه اول کشور را در اختیار داریم.

حق شناس با اشاره به خسارت چهار هزار و 800 میلیارد تومانی سیل به گلستان گفت:از ابتدای سال گذشته تاکنون هفت هزار و 700 واحد مسکونی در گلستان احداث و 14 هزار واحد تعمیر شد، همچنین قول دادیم هزار واحد مسکونی دیگر که از سیل و زلزله آسیب دیدند را تا قبل از زمستان تحویل دهیم.

وی در مورد وضعیت  کرونا  در استان گلستان خاطرنشان کرد:گلستان در وضعیت هشدار قرار دارد و نسبت به برخی استان‌های از شرایط بهتری برخورداریم، در حال حاضر 10 درصد تخت‌های بیمارستانی ما اشغال شده و در بیمارستان‌های بخش خصوصی، تامین اجتماعی و ارتش بیمار کرونایی نداریم.

وی یادآور شد:این وضعیت گلستان حاصل همکاری مردم و تلاش‌های بی وقفه کادر درمان بوده و امیدواریم با رعایت بیشتر از این بحران عبور کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/91290



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96