اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان:

عاملان قتل مرد ۳۷ ساله بابلی در گلستان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با هوشیاری پلیس گالیکش، عاملان قتل مرد ۳۷ ساله در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ محمد  سعید فاضل دادگر  اظهارکرد:به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رفتار مشکوک دو نفر در یک نانوایی در تنگراه شهرستان  گالیکش ، و احتمال سارق بودن آنها، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد:متهمان با مشاهده پلیس، قصد ایجاد درگیری با ماموران و فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و آمادگی پلیس دستگیر شدند.

فاضل دادگر خاطرنشان کرد:طی بررسی های ماموران از خودرو متهمان مشخص شد خودروی مورد نظر ۴۸ ساعت قبل در شهرستان بابل اعلام مفقودی شده است.

وی با بیان اینکه پس از تماس با صاحب خودرو، اعضای خانواده اش اعلام داشتند که وی دو روز قبل از منزل خارج شده و هنوز برنگشته است، گفت:متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند در نهایت پس از مواجهه با مستندات پلیس، لب به اعتراف گشوده و به  قتل  صاحب اصلی خودرو در شهرستان بابل اقرار کردند.

فاض دادگر با اشاره به اینکه عاملان قتل پس از ارتکاب جرم با هدف عزیمت به شرق کشور متواری شده بودند، افزود:هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.


http://www.caspiankhabar.com/91293



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96