اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گلستان از گرانی‌های بی‌ضابطه/ برخی مردم حتی پول خرید ماسک را هم ندارند
نماینده ولی‌فقیه در گلستان با انتقاد از گرانی‌های اخیر، آن را بی‌سابقه و بدون هیچ ضابطه‌ای دانست و گفت: در چنین شرایطی خیلی از خانواده‌ها حتی توان خرید ماسک برای استفاده روزانه را ندارند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت:مردم گرفتار مشکلات  اقتصادی  هستند و سختی زیادی را تحمل می‌کنند.

وی گفت:این گرانی‌های بی‌سابقه و بدون هیچگونه ضابطه‌ای بوده و اصلاً رهاشده است و اقشار مختلف مردم را تحت فشار قرار داده است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم از افزایش قیمت‌های هر روزه گلایه‌مند هستند، افزود:در شرایط کنونی برخی از خانواده‌ها حتی نمی‌توانند ضروریات زندگی خود را تأمین کنند.

وی خاطرنشان کرد:مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان در قوای سه‌گانه رسیدگی و برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم است؛ علاوه بر این کسانی که در ایجاد این وضعیت و تشدید فشارها بر مردم نقش دارند هم باید به اشد مجازات برسند.

نماینده‌ولی‌فقیه در استان با اشاره به شرایط  کرونا یی گفت:در حال حاضر همه تأکید می‌کنند که مردم باید حتما از ماسک استفاده کنند، یک خانواده 4 نفره حداقل روزانه به 4 تا 5 ماسک نیاز دارد اما خیلی‌ها نمی‌توانند هزینه خرید ماسک را هم تأمین کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی بیان داشت:در زمان جنگ نظامی محدوده و منطقه مشخصی میدان جنگ است مانند آنچه در دفاع مقدس شاهد بودیم اما در مبارزه با کرونا همه جای کشور درگیر این بیماری شده و همه جا میدان مقابله با این بیماری است.

آیت‌الله نورمفیدی اضافه کرد:برای مقابله با این بیماری باید نگاه قرارگاهی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، وجود داشته باشد و همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها و مردم برای مبارزه با این بیماری مشارکت کنند در غیر این صورت موفقیتی به دست نمی‌آید.


http://www.caspiankhabar.com/91327



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96