اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رقص مرگ در جشن‌های کرونایی/ داماد متخلف در گمیشان دستگیر شد
وضعیت استان گلستان از نظر شیوع بیماری کرونا قرمز شده و برهمین اساس برگزاری مراسما‌هایی مانند عروسی و عزا، تجمع‌هایی و فعالیت‌های اصناف با ممنوعیت و برخی محدودیت‌ها مواجه شده و بارها به برگزارکنندگان مراسم‌ها هشدار داده شده است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و با اینکه وضعیت استان گلستان نسبت به سایر مناطق کشور طی یکی دو ماه اخیر بهتر بود اما سهل انگاری و بی‌مبالاتی برخی از شهروندان، این استان را درگیر موج سوم کرونا کرد.موجی که با توجه به همزمانی آن با فصل سرد سال، شدیدتر از گذشته است.استاندار گلستان گفته"تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان رو به افزایش است".

در شرایطی که کل استان در وضعیت قرمز قرار گرفته و برخی شهرستان‌ها وضعیت نگران کننده دارند، برخی از شهروندان بدون توجه به هشدارها و دستورالعمل‌های بهداشت ی اقدام به برگزاری مراسمات مختلف از جمله جشن‌های عروسی می‌کنند.

همین هفته گذشته بود که داماد 24 ساله آق‌قلایی پس از برگزاری مراسم عروسی که حدود 700 مهمان داشت، به کرونا مبتلا شد و یک هفته پس از آن در بیمارستان درگذشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گفته شهرستان‌های کلاله، مراوه تپه و گمیشان که تا چندی قبل وضعیت بهتری داشتند در هفته‌های اخیر با ضریب بالایی درگیر بیماری کرونا شدند که به احتمال قوی برگزاری مراسمات و تجمعات علت اصلی این اتفاق است.

 علی متکی  همچنین از بازداشت داماد در شهرستان گمیشان خبر داده و گفت:این در حالی است که شهرستان گمیشان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و روند ابتلا به این بیماری به صورت فزاینده‌ای در حال افزایش است.

جانشین دادستان گمیشان نیز خبر داده دامادی که بر خلاف دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط قرمز شهرستان گمیشان عروسی برگزار کرده بود بازداشت شده است.

حسین کریم پور گفته عروسی این داماد 27 ساله، دیشب با 400 میهمان در روستای بصیرآباد گمیشان و بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری بود که داماد بازداشت و از ادامه مراسم جلوگیری شد.

کریم پور برای داماد م تخلف پرونده تشکیل شد، افزود:این فرد با شکایت اداره بهداشت و به علت تخلف از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و علیرغم تذکر چندباره پیش از برگزاری مراسم به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی بازداشت شد.


http://www.caspiankhabar.com/91357



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96