اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برف ارتفاعات گلستان را سفیدپوش کرد/ ورود سامانه جدید بارشی از عصر دوشنبه
مدیرکل هواشناسی گلستان از سفید پوش شدن ارتفاعات استان و مه آلودگی در این مناطق خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  نوربخش داداشی  مدیرکل  هواشناسی  گلستان، گفت:با نفوذ سامانه‌ی ناپایدار شاهد  بارش  باران در اکثر نقاط استان و ریزش برف و مه آلودگی در ارتفاعات هستیم.


او افزود:سردترین شهر گلستان صبح امروز کلاله با حداقل دمای ۴ درجه بود و پیش بینی می‌شود گرمترین شهر استان گنبدکاووس با دمای ۱۲ درجه باشد.

مدیرکل هواشناسی گلستان در رابطه با روند فعالیت سامانه بارشی در استان گفت:از عصر امروز تا ظهر فردا(دوشنبه)موقتا شاهد کاهش ناپایداری هستیم، اما موج بارشی دیگری از بعدازظهر فردا به استان نفوذ خواهد کرد.

داداشی ادامه داد:موج جدید بارشی تا روز سه شنبه در استان فعال خواهد بود و از بعدازظهر سه شنبه تا بعدازظهر پنج شنبه جوی نسبتا پایدار در استان برقرار خواهد شد.


حسین دهقان سرپرست دفتر مطالعات پایه شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت:با توجه به ماهیت بارش‌های فصلی و احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل‌ها و افزایش نسبی سطح آب رودخانه‌ها، شرکت آب منطقه‌ای گلستان از هم استانی‌ها و عموم مردم تقاضا دارد در حاشیه رودخانه‌های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و از نزدیک شدن به رودخانه ها، مسیل ها، مخازن سد‌ها و مناطق مستعد وقوع سیل، خودداری کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91380



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96