اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع شد/مشارکت سمن‌ها در رزمایش کمک‌های مؤمنانه
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از توزیع یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، ساسان معین ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:یک‌هزار و 800 بسته معیشتی توسط افراد خیر و به همت و یاری و حضور گسترده سمن‌های فعال استان و هیئت‌های ورزشی مهیا شده که در بین  نیازمندان  شهرستان‌های گرگان، علی‌آبادکتول، رامیان، گنبدکاووس و مینودشت، توزیع می‌شود.

وی ادامه داد:علاوه‌بر بسته‌های معیشتی، 100 پرس غذای گرم نیز با حمایت سمن‌ها و جامعه ورزش تهیه و طی هفته نیز بین نیازمندان توزیع شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد:این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای رزمایش‌کمک مؤمنانه و‌با هدف کمک به نیازمندان در مناطق حاشیه‌نشین شهرهای استان و‌افراد آسیب‌دیده از ویروس منحوس‌ کرونا  اجرا شد.

معین گفت:سازمان‌های مردم نهاد به ویژه جوانان به‌عنوان هسته‌های فعال اجتماعی و مردمی در همه فعالیت‌ها و نیازهای ملت و دولت در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان افزود:با همت سمن‌های جوانان، خیران و پشتوانه مردمی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف رزمایش، فرامین رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا گام بر می‌داریم.


http://www.caspiankhabar.com/91402



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96