اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

اعمال ۲۵۰۰ جریمه منع تردد شبانه در گلستان/۱۴۲ واحد صنفی پلمب شد
فرمانده انتظامی گلستان گفت: دو هزار و ۵۹۳ خودرو در گلستان به دلیل تردد در ساعات ۲۱ الی چهار صبح جریمه دو میلیون ریالی شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار محمد سعید فاضل دادگر  اظهارکرد:طرح اعمال محدودیت های  کرونا یی از اول آذر ماه هم زمان با سراسر کشور در  گلستان  اجرا شد.

فرمانده انتظامی گلستان، تصریح کرد:طی این مدت از بیش از چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمده که به سه هزار و ۳۵۸ واحد تذکرداده شد و تعداد ۱۴۲ واحد هم به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی حسب دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

فاضل دادگر با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس استان در جاده ها و محورهای مواصلاتی، گفت:از ابتدای اجرای این طرح، چهار هزار و ۵۲۰ دستگاه خودرو با پلاک های غیربومی از ورودی های گلستان عودت داده شدند.

وی بیان کرد:طی این مدت، تعداد ۴۸۸ خودرو  جریمه  پنج میلیون ریالی، ۲۴۵ خودرو جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند، ضمن اینکه تعداد دو هزار و ۵۹۳ خودرو هم به دلیل تردد در ساعات ۲۱ الی چهار صبح جریمه دو میلیون ریالی برای آنها در نظر گرفته شده است.

فاضل دادگر اضافه کرد:رانندگان خودروهایی که پلاک آنها به هر نحوی مخدوش و یا پوشانده شده علاوه بر اعمال قانون، پرونده قضائی هم در این زمینه برای آنها تشکیل خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/91435



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96