اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل برق گلستان خبرداد

کمبود برق در گلستان به دلیل افزایش مصرف گاز/ مردم صرفه جویی کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با توجه به برودت هوا در سطح کشور و افزایش مصرف گاز و همچنین محدودیت تولید برق در نیروگاه‌ها نیاز است مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی اکبر نصیری شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: از ساعت ۱۲ شب یکشنبه الی چهار و نیم صبح دوشنبه قطعی  برق  در برخی از مناطق  گلستان  اتفاق افتاد زیرا نتوانستیم برق را تامین کنیم.

وی با اشاره به برودت هوا در کشور، افزود:به دلیل کمبود  گاز ، سوخت کافی به نیروگاه‌ها تزریق نشده و کمبود برق در استان داریم.

نصیری ادامه داد: به همین دلیل باید صرفه جویی انرژی اتفاق افتاده و در این راستا از صنایع و مشترکان خانگی تقاضا می کنیم به ما کمک کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اضافه کرد: به دلیل این که بتوانیم گاز مصرف شده در نیروگاه ها را تأمین کنیم، جلساتی را با صنعت معدن و تجارت استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی داشتیم و به تعاملات خوبی رسیدیم.

نصیری بیان کرد: صنایع مستقر در استان برای تعدیل مصرف برق به علت کمبود گاز کمک خواهند کرد به طوری که قرار است ساعات مشخصی از روز تجهیزات خود را از مدار خارج کنند.

نصیری اظهار کرد:بخش اعظمی از مصارف انرژی را صنایع تشکیل می دهند که با مدیریت کردن مصرف برق خود می توانند نقش موثری در صرفه جویی این مهم ایفا کنند.

وی اضافه کرد:شرکت شهرک های صنعتی در استان که در راس هرم صنایع قرار دارند با رایزنی و ارائه مشوق هایی می توانند جهت مدیریت مصرف این صنایع را تشویق کند.


http://www.caspiankhabar.com/91487



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96