اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

امتحانات ۲۳ هزار دانش آموز گلستانی به صورت حضوری است
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از اجرای طرح شهید عاطفی نژاد در استان خبرداد و گفت: امتحانات ۲۳ هزار دانش آموز روستاییدر گلستان به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، احسان گوهری راد شامگاه پنجشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد:برخی از دانش‌آموزان گلستانی به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات از آموزش در فضای مجازی محروم بودند که آموزش آنها از طریق درسنامه و جزوات آموزشی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح شهید عاطفی نژاد برای آموزش دانش‌آموزان مناطق محروم استان طراحی شده است، افزود:استفاده از آموزش های تلویزیونی هم توانسته برخی از مشکلات را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد:با توجه به تصمیم ستاد  کرونا ی استان، آموزش حضوری دانش آموزان در برخی از روستاها دور دست که پوشش اینترنت ندارند، آغاز شده است.

گوهری راد تصریح کرد:هم اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز در روستاهای گلستان به صورت حضوری آموزش می‌بینند و امتحانات آنها هم به صورت حضوری است.

وی با اشاره به آمار بالای دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان گلستان، گفت:برخی از دانش آموزان گلستانی به دلیل مسائل اقتصادی و موضوعات فرهنگی محروم از تحصیل بوده که تلاش می کنیم آنها را به عرصه تعیلم و تربیت برگردانیم.

گوهری راد بیان کرد:تفاهم‌نامه‌ای با برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله  بهداشت ، کمیته امداد، بهزیستی، نیروی انتظامی، اداره کل تعاون و همچنین استانداری منعقد شده که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات را پوشش دهیم.


http://www.caspiankhabar.com/91503



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96