اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل محیط زیست گلستان خبرداد

تزریق ۶۰ نیروی تازه نفس برای اطفای حریق پارک ملی/ آتش فعال نداریم
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان با بیان این که آتش فعال و پیش رونده در پارک ملی گلستان نداریم، از اعزام ۶۰ نیروی جدید برای اطفای حریق در این منطقه خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محمد رضا کنعانی صبح دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت  حریق  در  پارک ملی گلستان  اظهارکرد:از صبح امروز(دوشنبه)عملیات اطفا حریق آغاز شده و یک دستگاه بولدوزر مشغول تسطیح و بهسازی محل فرود و آبگیری بالگرد است.

مدیرکل حفاظت  محیط زیست  استان گلستان همچنین از در نظر گرفتن محل‌های دیگر برای آبگیری خبر داد و گفت:بالگرد هلال احمر برای خدمات پشتیبانی و بالگرد  سپاه  برای عملیات اطفا آماده پرواز هستند.

وی بیان کرد:علاوه بر ۱۰۰ نفری شامگاه یکشنبه در منطقه دچار حریق مستقر بودند، ۶ گروه ۱۰ نفره از امروز نیروهای بسیجی و  ارتش  سازماندهی و به منطقه اعزام می‌شوند.

کنعانی بیان کرد: طیق بررسی صورت گرفته توسط نیروهای محیط بان در محل وقوع حریق، در ۲۰ نقطه کورسوی آتش داشتیم که به خاطر کنده‌ها است و امروز اطفا می‌شوند.

وی گفت:آتش فعال و پیش رونده نداریم و امیدواریم امروز شرایط جوی را همراهی کند تا آتش به طور کامل مهار شود.

گفتنی است که پارک ملی گلستان از روز شنبه دچار حریق شده و نیروهای محیط بانی و آتش بانی و گروه‌های بسیجی و مردمی در حال اطفا هستند.


http://www.caspiankhabar.com/91555



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96