اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره گرگان نیاز به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  قاسمعلی برزمینی  صبح امروز در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان اظهار داشت:همزمان با ایام دهه فجر امسال 13 پروژه نیمه تمام  ورزشی  با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان در شهرستان ها و روستاها افتتاح خواهد شد.از این تعداد، 4 پروژه استانی، 7 پروژه ملی و 2 پروژه مربوط به شرکت توسعه و تجهیز است.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه های قابل افتتاح بیان کرد:سالن صدرا بندرگز، چمن مصنوعی در اینچه برون و کرند گنبد، دو چمن مصنوعی در گالیکش، چمن در شهرهای گمیشان، آق قلا، کلاله و مزرعه کتول از جمله طرح‌های افتتاح شونده هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار داشت:تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزش استان که آغاز ساخت برخی از آن‌ها مربوط به دهه قبل است به حدود 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه سالن 6 هزار نفری  گرگان  حدود 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت:تکمیل این پروژه بزرگ نیازمند 90 میلیارد تومان اعتبار است.

برزمینی در خصوص احداث خانه ورزش روستایی گفت:در هفته دولت 25 خانه ورزش روستایی را افتتاح کردیم و برای دهه فجر امسال در تلاش هستیم حداقل 12 خانه را در روستاهای فاقد فضای ورزشی بهره برداری کنیم.

وی به خسارت های  کرونا  به ورزش استان اشاره کرد و گفت:ویروس کرونا همچون سایر حوزه ها ورزش را نیز تحت تاثیر قرار داد و درآمد ما از اماکن ورزشی را از یک میلیارد و 700 میلیون تومان به 500 میلیون تومان کاهش داد که این مبلغ را به حساب شهرستان ها واریز کردیم.

به گفته وی، تاکنون حدود 4 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان باشگاه های خصوصی ورزشی گلستان پرداخت شده که اعطای این وام همچنان ادامه خواهد داشت.

 استخر ها در مناطق زرد و آبی باز شدند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری 10 مجمع انتخابات هیات های ورزشی تا پایان سال خبر داد و گفت:برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات های شطرنج، ورزش های سه گانه، جودو، تکواندو، ورزش نابینایان، شنا، انجمن های ورزشی، وزنه برداری، هندبال و اتومبیلرانی با فدراسیون های مربوطه مکاتبه کرده ایم و تا پایان سال جاری انتخابات آنها برگزار خواهد شد.

برزمینی در خصوص فعالیت ها و مسابقات ورزشی در استان بیان داشت:هر هیات ورزشی که به دنبال انجام مسابقات است باید از ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان مجوز دریافت کند.

وی همچنین از بازگشایی استخرها خبر داد و گفت:استخرها در مناطق وضعیت زرد و آبی با شرط عدم استفاده از سونا، جکوزی و ماساژ درمانی از روز گذشته بازگشایی شدند.


http://www.caspiankhabar.com/91590



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96