اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محدودیت تردد در گرگان و گنبدکاووس از ساعت ۱۰ شب
استاندار گلستان گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا گلستان، محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۴ صبح در دو شهر گرگان و گنبدکاووس اعمال شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، هادی حق‌شناس ظهر امروز در حاشیه ستاد استانی مقابله با ویروس  کرونا  گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تعداد شهرهای با وضعیت آبی کرونا در استان رو به افزایش است به‌طوری‌که در حال حاضر ۶ شهر استان در وضعیت آبی و مابقی شهرها در وضعیت زرد هستند.

وی با تأکید بر اینکه این وضعیت شکننده است، افزود:از هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم همچنان به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه جدی داشته باشند.

 استاندار  گلستان با اشاره به اینکه بخشی از استان‌های کشور وارد پیک چهارم کرونا شدند، خاطرنشان کرد:ما در حال حاضر در انتهای پیک سوم قرار داریم.اگر به پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشیم، پیک چهارم را در سال آینده خواهیم داشت اما اگر این کار صورت نگیرد، همین امسال درگیر پیک چهارم بیماری کرونا می‌شویم.

حق‌شناس در ادامه با اشاره به اینکه جلسه امروز ۲ مصوبه داشت، گفت:در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده، مرکز بهداشت در ورودی‌های استان شماره ملی سرنشینان خودروها را در سامانه وزارت بهداشت بررسی و اگر فرد مبتلا به کرونا باشد، اجازه ورود او به استان گلستان داده نمی‌شود.

استاندار گلستان بیان کرد:در دو شهر  گرگان  و  گنبد کاووس محدودیت تردد خودروها را از ساعت ۱۰ شب تا ۴ صبح خواهیم داشت.


http://www.caspiankhabar.com/91598



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96