اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی برای فرزندان بازنشستگان
ثبت نام اینترنتی مرحله جدید پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از امروز آغاز شد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری مبلغ این  وام  ۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان تا روز جمعه ۸ اسفندماه فرصت دارند در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir ثبت نام کنند.

تسهیلات نوبت جدید حداکثر ۱۰۰۰ فقره است و به فرزندان یا نوه‌های تحت تکفل  بازنشستگان ، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می‌گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار  ازدواج  کرده باشند.

همچنین تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا اول اسفند ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات مزبور برای یکی از فرزندان اقدام کرده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در بهمن ماه ۹۹ است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.


http://www.caspiankhabar.com/91612



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96