اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت اردوگاه در علی آبادکتول/زندانیان موادمخدر به این اردوگاه منتقل می‌شوند
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل اردوگاه علی آبادکتول اختصاص یافته و پس از بهزه برداری آن، زندانیان موادمخدر به این اردوگاه منتقل می‌شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  هادی هاشمیان  ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان قضایی با جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان اظهار داشت: زندان ‌های گرگان و گنبدکاووس بیش از ظرفیت استاندارد تعریف شده، زندانی در خود جای داده که کار را برای پرداختن به امور اصلاحی و کمک به بازاجتماعی کردن مددجویان سخت کرده است.

وی گفت:هرچند در سال‌های اخیر رویکرد دستگاه قضایی به سمت حبس زدایی رفته است و سعی کردیم جمعیت کیفری استان را کاهش دهیم.

رئیس کل  دادگستری  استان با اشاره به ساخت اردوگاه علی آبادکتول افزود:با تکمیل این اردوگاه، زندانیان موادمخدر که درصد قابل توجهی از زندانیان استان را تشکیل می‌دهند برای نگهداری به این اردوگاه منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: معتادان متجاهر نیز در بخش دیگری از این اردوگاه، پذیرش خواهند شد تا فرایند درمان و ترک اعتیاد را طی کنند.

هاشمیان بیان داشت:بخشی از مشکلات در روند تکمیل این اردوگاه زیرساخت‌های آب، برق و گاز بود که در دستگاه‌های خدمات رسان قول مساعد برای کمک به تامین زودتر این زیرساخت‌ها داده‌اند.

وی گفت:برای تکمیل این اردوگاه 20 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه به استان تخصیص یافته است و طبق برنامه زمان بندی تا پایان سال 1400 آماده بهره برداری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد:کلنگ ساخت اردوگاه علی آبادکتول از سال 91 به زمین زده شد و از حدود دو سال پیش به علت نداشتن اعتبار، نیمه کاره رها شده بود که با تخصیص اعتبار کار ساخت و ساز این اردوگاه دوباره از سرگرفته شد و قرار است مرحله اول این اردوگاه با ظرفیت 600 نفر تا پایان سال آینده تکمیل شود.


http://www.caspiankhabar.com/91653



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96