اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جهانگیری کارخانه تولید الیاف سیمانی استان گلستان را افتتاح کرد/بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی
با حضور معاون اول رئیس جمهور کارخانه تولید محصولات الیاف سیمانی در استان گلستان با ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم ، اسحاق  جهانگیری  پیش از ظهر امروز با حضور در این شهرستان و بازدید از برخی واحدهای تولیدی، یک طرح صنعتی را هم افتتاح کرد.

کارخانه تولید محصولات الیاف سیمانی گلستانیت در شهرک صنعتی پنج پیکر  بندرترکمن  با هزینه 60 میلیارد تومان یکی از این طرح‌ها بود که امروز به بهره برداری رسید.

 حسین طلوعیان ، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در حاشیه افتتاح این واحدها اظهار داشت:این واحد در زمینی به مساحت 3.5 هکتار و زیربنای بالغ بر 4500 مترمربع احداث شده است.

به گفته وی میزان سرمایه گذاری این کارخانه 600 میلیارد ریال است که با راه اندازی این واحد 55 نفر از جوانان جویای کار منطقه مشغول به کار شده اند.

طلوعیان افزود:این شرکت ظرفیت تولید روزانه 120 الی140 تن ورق‌های سیمانی و الیافی بدون آزبست(برای سقف ساختمان)با برند گلستانیت را دارد.

وی بیان داشت:میزان  تسهیلات  دریافتی این واحد 80 میلیارد ریال برای سرمایه ثابت و 50 میلیارد ریال برای سرمایه در گردش از بانک‌های ملی و سپه است.

پروژه‌های راه‌سازی استان گلستان‌افتتاح شد

همچنین تعدادی از پروژه‌های راهسازی استان گلستان ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر  راه و شهرسازی  و جمعی از مسئولان استان گلستان افتتاح شد.

افتتاح فاز نخست پروژه تعریض و بهسازی محوربندر ترکمن ـ کردکوی که به طول 10 کیلومتر و به اعتبار 360 میلیارد ریال یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه راهسازی استان گلستان بود که توسط جهانگیری افتتاح شده است.

همچنین همزمان با این مراسم 4 دوربرگردان عریض در محور بهشهر ـ گرگان ـ آزادشهر نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

جهانگیری پس از افتتاح این پروژه‌ها به گرگان رفت تا در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان حضور پیدا کند.نشست با نمایندگان احزاب و نخبگان نیز از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه جهانگیری در استان گلستان است.

همچنین شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز امروز با جمعی از فعالان  اقتصادی  استان نشست جداگانه‌ای را برگزار کرده است.

این سفر به منظور بررسی پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار استان گلستان انجام شده و جهانگیری گفته پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند تا پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید.


http://www.caspiankhabar.com/91656



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96