اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر روابط عمومی علوم پزشکی گلستان خبرداد

عدم مشاهده کرونای انگلیسی درگلستان/مردم ازسفرهای نوروزی پرهیزکنند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است، گفت: از مردم می خواهیم برای کنترل کرونا از سفرهای نوروزی پرهیز کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی متکی  ظهر دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت  کرونا  در استان اظهارکرد:در حال حاضر ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد، ۵۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از ابتلای گلستانی ها به کرونای انگلیسی دریافت نشده، افزود:آمار بستری نسبت به هفته گذشته با کاهش نسبی مواجه شده است که این نشان از رعایت نسبی مردم از پروتکل های  بهداشت ی است.

متکی با نزدیک شده به ایام نوروز خاطرنشان کرد:همچنان از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عدم سفرهای غیرضروری در عید نوروز، علاوه بر حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان، از وقوع موج چهارم کرونا جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت:رعایت موارد بهداشتی، استفاده از ماسک، شستن دست ها و شرکت نکردن در تجمعات، همچنان مطمئن ترین راه برای جلوگیری از انتقال ویروس کووید ۱۹ است.


http://www.caspiankhabar.com/91659



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96