اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خبر خوش مدیرکل کمیته امداد گلستان به مددجویان فاقد مسکن/ برای مددجویان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خانه می‌سازیم‌
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: برای سال‌ آینده با همکاری برخی نهادها از جمله سپاه برای همه مددجویان فاقد مسکن در مناطق محروم و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خانه می‌سازیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، عیسی بابایی در گرگان  اظهار داشت:حدود 17 هزار و 500 خانوار مددجوی تحت پوشش امداد استان نیازمند مسکن هستند و براساس ضوابطی که داریم نزدیک به 5 هزار خانوار در اولویت تأمین و ساخت مسکن هستند.

وی گفت:در این سال‌ها برای 4 هزار و 500 خانوار تحت پوشش نیز واحد مسکونی ساخته شده است و امسال هم در قالب طرح مسکن محرومان تعداد قابل توجهی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شدند.

مدیرکل  کمیته امداد  امام خمینی(ره)استان اضافه کرد:در قالب طرح مسکن محرومان که در استان ساخت 3 هزار واحد در دستور کار قرار گرفت یکهزار و 400 واحدمسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد بود که بخش زیادی از آن به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت:در کنار این طرح 500 واحد مسکونی دیگر نیز از محل اعتبارات ابلاغی کمیته امداد در دست ساخت قرار دارد که امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام برسد و تحویل مردم شود.

بابایی خبر خوشی هم برای مددجویانی که در نوبت تأمین مسکن قرار دارند، داشت و گفت:برای سال آینده با همکاری سپاه،  بنیاد مستضعفان ، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)بنا داریم برای همه مددجویان فاقد مسکن در مناطق محروم و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، خانه بسازیم.

وی افزود:در قالب تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی(ره)و بنیاد مستضعفان در شهرستان مرزی و محروم  مراوه تپه  هر تعدادی که مددجوی فاقد مسکن داشته باشیم، واحد مسکونی جدید برای آنان خواهیم ساخت.


http://www.caspiankhabar.com/91660



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96