اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی:

تحریم‌ اقتصادی در تصمیم مردم برای حضور حداکثری در انتخابات بی‌اثر است
نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ثابت می‌کند که تحریم‌ و فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ایران که در سه سال اخیر شدت گرفته تاثیری بر ایمان، اعتقاد و حس وطن‌پرستی‌ مردم ندارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، رحمت‌الله نوروزی روز سه‌شنبه اظهار داشت:فشار تحریم‌های آمریکا در کنار شیوع ویروس کرونا ضربات سنگینی را بر معیشت مردم وارد کرد که امیدواریم با انتخاب صحیح مردم در  انتخابات  پیش رو، مشکلات معیشتی و  اقتصادی  ایران تا حد زیادی برطرف شود.

وی اسلامی با اشاره به کلامی از امام راحل مبنی بر این که"میزان رای ملت است"ادامه داد:در شرایط امروز کشور که دشمن با ایجاد شبهات فراوان به دنبال کاهش تعداد رای دهندگان است، هر رای تیری به قلب دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بوده و بیش از پیش پایه های کشور را مستحکم و قوی خواهد کرد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در  مجلس شورای اسلامی  ادامه داد:باید جلوی رخنه کردن تفکر"بی‌اثر بودن یک رای"را گرفت، زیرا هر رای شهروندان اثرگذاری طولانی مدت بر آینده کشور خواهد گذاشت.

نوروزی بر ضرورت تعامل بیشتر دولت آینده با کشورها تاکید کرد و گفت:ایران فقط با اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی حاضر به برقراری ارتباط نیست و اگر هر کشوری حتی آمریکا روش‌های خصمانه خود در قبال ایران را کنار بگذارد مشکلی با آنان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد:نمی خواهیم با دنیا قطع رابطه کنیم اما پذیرش پیشنهاد رابطه با کشورهای دیگر به معنای آن نیست که زیر بار حرف زور رفته و برای احقاق حق خود تلاش نکنیم.

نوروزی یادآور شد:امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری خطوط کلی نظام را در بخش روابط بین‌الملل مشخص کرده‌اند که بر اساس آن ایران به دنبال قطع روابط با دنیا نیست.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی به تلاش های هشت ساله دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت:این دولت کارنامه مثبتی در برخی زمینه ها داشت اما نتوانست در بعضی بخش ها از جمله اقتصاد، اشتغال و معیشت انتظارات جامعه را برآورده کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه همزمان به سه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای‌های مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/91894



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96