اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ماهیگیران گلستانی ۲۵۵ تن ماهی استخوانی صید کردند
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: ماهیگیران این استان در فصل صید امسال ۲۵۵ تن انواع ماهیان استخوانی از جمله سفید، کفال، کپور به ارزش هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال صید کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  شیلات  گلستان محسن یحیایی اظهار داشت:در فصل صید امسال که از ۱۵ مهر پارسال تا پایان فروردین امسال ادامه داشت:۵۵.۵ تن ماهی سفید، ۱۷۵ تن ماهی کفال، ۲۰ تن ماهی کپور و ۴.۵ تن سایر گونه ها را از آبهای استان صید شد.

وی گفت:یکی از مسوولیت های صیادان و ناظران پره گلستان جلوگیری از صید بچه ماهیان خاویاری است و در این راستا در فصل صید امسال ۶۰۴ قطعه بچه ماهی خاویاری حاصل از صید ضمنی که در تور صیادان اسیر شده بودند، در دریا رها شد.

معاون صید و بنادر  ماهیگیری  شیلات گلستان ادامه داد:همچنین تعداد ۳۴ قطعه ماهی خاویاری نیز از سوی صیادان پره به مراکز بازسازی ذخایر استان تحویل داده شد.

وی ادامه داد:۸۱۳ صیاد در قالب ۱۸ شرکت تعاونی در گلستان فعالیت می کنند که امسال سرانه صید هر شرکت تعاونی صید پره ۱۷ تن ماهی استخوانی بود.

گلستان بیش از ۱۰۰ کیلومتر ساحل دارد و شغل تعدادی از اهالی ساحل نشین این استان در شهرهای بندرگز ، بندرترکمن و گمیش تپه ماهیگیری است.


http://www.caspiankhabar.com/93127



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96