اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

برپایی نماز عید فطر در ۱۵۰۰ نقطه گلستان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نقطه استان گلستان برای برپایی نماز عید سعید فطر آمادگی دارند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین ضمن تبریک عید س عید فطر  اظهار کرد:دستاوردهای ماه رمضان آنقدر بزرگ است که در قنوت عید فطر از آن به عنوان بزرگترین عیدها برای مسلمانان یاد شده است.

وی یکی از مهم ترین دستاوردهای ماه رمضان را خودسازی دانست و تاکید کرد:این خودسازی باید مقدمه جامعه سازی باشد و جامعه را به سمت آرمان‌گرایی و عدالت سوق دهد تا در نتیجه آن شاهد هر چه سریع‌تر تمدن نوین اسلامی در قرن جدید باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان  گلستان  با بیان اینکه امیدوارم در نخستین ماه مبارک رمضانِ قرن جدید توشه ای وافر، عمیق و جامع برای انجام تحولات فرهنگی و اجتماعی نصیب همه ما شده باشد، بیان کرد:تحولاتی که در دنیا و در محور مقاومت و جهان اسلام رخ می دهد حاکی از آن است که رسیدن به تمدن نوین اسلامی در قرن جدید دور از انتظار نیست.

گرزین با اشاره به اینکه با توجه به اضمحلال روزافزون جبهه کفر، شرک، نفاق و استکبار تحقق خیلی زود وعده های الهی بعید نیست، یادآور شد:امیدوارم با این اتفاق مبارک شاهد رسیدن به تمدن نوین اسلامی با عنایت و درایت امام عصر(عج)و به دست مردم باشیم.

وی با بیان اینکه از این پس باید با این نگاه وارد قرن جدید و عرصه جدید زندگی شویم و از دستاوردهای آن برای اهداف بلند جامعه جهانی و اسلامی استفاده کنیم، تصریح کرد:در روز عید سعید فطر در استان گلستان به عنوان نماد وحدت، مقاومت، برادری و ایستادگی در اکثر مساجد شهرها و روستاها نماز عید فطر برپا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نقطه گلستان اعم از مناطق شیعه و سنی آمادگی برگزاری نماز عید سعید فطر را به صورت جماعت با حضور محبان و مهمانان ضیافت الهی خواهند داشت، افزود:همچنین یکی از اتفاقات فردا پرداخت زکات فطره است که خداوند آن را شرط قبولی روزه های ماه رمضان قرار داده که امیدوارم به موقع ادا شود.

گرزین با تاکید بر اینکه اگر دستورات خداوند نبود قطعا شاهد بروز اتفاقات تلخی در جهان بشریت بودیم، متذکر شد:این واجبات، مستحبات و دستورات به رفع فقر در دنیا از جمله کشورمان کمک می کند، امیدوارم در روز عید فطر با پرداخت زکات فطره برای رفع فقر و کمک به نیازمندان از یکدیگر سبقت بگیریم تا با شادی نیازمندان اجر ویژه ای نصیب همه ما شود.


http://www.caspiankhabar.com/93129



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96