اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در قالب پویش «به حرمت علی(ع) می بخشم»

2 محکوم به قصاص در گلستان از چوبه دار نجات یافتند
رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی دو محکوم به قصاص در قالب پویش «به حرمت علی(ع) می بخشم » در این استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حیدر آسیابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، دو محکوم به  قصاص  در قالب پویش«به حرمت علی(ع)می‌بخشم»از چوبه دار نجات یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی از آزادی 154 محکوم دیگر در استان گلستان خبر داد و افزود:این افراد نیز در آستانه ورود به زندان آزاد شده‌اند، برای این 154 نفر پرونده تشکیل و رای قطعی هم صادر شده بود و پرونده در مرحله اجرای احکام قرار داشت اما در قالب پویش«به حرمت علی(ع)می‌بخشم»آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

رئیس کل  دادگستری  گلستان با بیان اینکه با توجه به اینکه حکم جلب این محکومان صادر شده بود با توجه به جرایم آنها در حوزه مالی یا باید بدهی‌خود را پرداخت می‌کردند یا به درخواست شاکیان به زندان می رفتند، یادآور شد:خوشبختانه با تلاش‌های صلح و سازشی که صورت گرفت این افراد بخشیده شدند و به زندان نرفتند.

آسیابی اضافه کرد:با تلاش‌های صورت گرفته، قبل از راهی شدن این افراد به زندان، بخشی از شاکیان طلب خود را بخشیدند، برای عده دیگری از پرونده ها نیز خیران پیشقدم شدند و طلب های مالی را پرداخت کردند و بدین ترتیب این 154 محکوم مالی که در آستانه ورود به زندان بودند، آزاد شدند.


http://www.caspiankhabar.com/93181



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96