اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرلشکر سلامی: دشمنان ایران "فرسوده‌ و ‌تنزل" پیدا کرده‌اند/ در نقطه مطمئنی از اقتدار قرار داریم/ اجازه نفوذ به احدی نمی‌دهیم
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در نقطه مطمئنی از اقتدار قرار داریم، گفت: فاصله بسیار زیاد قدرت بین ما و دشمن ‌کم شده و آنها ‌"فرسوده، رنگ باخته و تنزل پیدا کرده‌اند و ‌ایران ‌ارتفاع گرفته است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه‌های بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد اظهار داشت:ما همه مسلمان هستیم و محور همدلی و وحدت برای ما اسلام است و ولایت که تجلی‌گاه مکتب الهی است محور اصلی وحدت ما به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:به لطف خداوند متعال و محبتی که در قلوب ما جاری می‌کند با یکدیگر برادر می‌شویم و این سرزمین از این جهت زیباست و یک سرزمین آسمانی است برای اینکه عزیزان اهل تسنن و اهل تشیع قرن‌هاست برادرانه در کنار هم زندگی می‌کنند.

سرلشکر سلامی ادامه داد:اقوام با یکدیگر یکی هستند و انگشتان به هم پیوسته یک بازوی نیرومند به عنوان امت اسلامی به شمار می‌روند و این یک تصویر زیبا و دلنشین از این جامعه و استان سرسبز گلستان است که مردم آن الهام یافته از طبیعت آن بانشاط، آرام و نجیب و شکیبا هستند.

سرلشکر سلامی بیان کرد:دشمن می خواهد جهل منتشر کند و ذهن ها را منحرف کند و بر قلب ها گرد و غبار ابهام بنشاند و دلها را مردد کند و فضا را غبار آلود کند و تشخیص حق از باطل را غیرممکن کند و این کار دشمن است ولی حق در جبهه خود نورافشانی می کند و این سرنوشت ادامه دارد.
 

وی افزود:از این جهت بیان می کنم که در نقطه مطمئنی هستیم چرا که فاصله بسیار زیاد قدرت بین ما و دشمن به تدریج کم شده و دشمن به تدریج فرسوده شده و رنگ باخته و تنزل پیدا کرده و به تدریج ما ارتفاع گرفتیم و به بالا رفتیم و به شکلی در آمده که ما می توانیم صفحه های تاریخ این چهار دهه را مرور کنید و ببنید دشمن ما از تمامی ابزارها و حیله ها و تجربه ها و ثروت‌های مادی و قدرت نظامی و نفوذ سیاسی و قدرت عملیات روانی و رسانه ای برخوردار است در مقابله با ملت ما به برکت رهبری حکیم و دانا و ژرف اندیش و آینده نگر و دشمن شناس‌نتوانسته کاری پیش ببرد و حتی یک پیروزی نتوانسته به نام خود ثبت کند.

این مقام مسئول افزود:دشمن همیشه به دنبال فرصت‌ها‌ست که از آب‌های گل‌آلود خود را وارد جریان‌ها کند و برای خود فرصت بسازند و مردم ما بسیار باهوشند و هرگز غافلگیر نمی شوند و هنر ملت ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب این بود که هرگز فریب قوم زور و فریب فریبکاری‌های دشمن و نفاق آن را نخورده و اجازه نفوذ به دشمنان را نداده است.

سرلشکر سلامی افزود:ملت ایران دشمن را شناخته و این آگاهی ملت شاهکاری است و حتی در صحنه های سخت که دشمن تصور می‌کند می‌تواند از آن بهره بگیرد و ملت را در برابر نظام قرار دهد این محاسبات باطل به نتیجه نمی رسد چرا که دشمن ایمان،ایران،اسلام و ملت ما را نمی شناسد و به تدریج افول می کند.

وی گفت:صبر مردم ما در این کارزار اقتصادی در این چند سال اخیر یک شاهکار و یک پدیده استثنایی و الگویی زیبا برای آزادی‌خواهان عالم است و این نجابت و این شکوه صبر و این اعتماد و آرامش دل انگیز از ملت ما زیباترین رخسار یک امت را در عالم ساخته است و ما همه جا برای شکست دادن سیاست های دشمن از حضور آگاهانه و مومنانه و مجاهدانه این ملت بهره بردیم و این ملت هیچ کجا انقلابش را تنها نگذاشته و به نبرد سختی ها و نبرد دشمنان ر فته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت:همه توطئه ها را با قوت خنثی کردیم، مومنان مهم هستند و در دایره نصر الهی قرار دارند و این راه ادامه دارد.

سرلشکر سلامی افزود:در سپاه و بسیج همانطور که فرمانده سپاه نینوا استان بیان کردند خادمان این مردم هستیم و با قلبمان با آنها زندگی می کنیم و آرزوی ما است که در راه تحقق اهداف این مردم برای عزت و آرامش آنها و دین و جوانان و شادابی تراوت زندگی دوست داریم همانند یک پیش مرگ فدا شویم و شهادت در راه دین برای ما یک فوز عظیم است.

وی گفت:پایگاه های بسیج باید به یاری مردم بشتابند، دل مردم ما بسیار رئوف است و مردم ما بسیار دل نازک هستند و با هم زندگی می کنند و بارها گفته ام و باز می گویم ایران بزرگ و عزیز و ایران اسلامی امروز از هر زمانی مقتدرتر و تواناتر برای حل مسائل خود است.

این مقام مسئول تاکید کرد:دشمن نتوانست پشت این ملت را در تحریم سخت اقتصادی خم کند و این ملت ایستادند و قائم به نصر الهی هستند و دشمن از هر زمانی در طول این چهل سال ضعیف تر است و به فضل الهی راه را ادامه می دهیم و نگران هیچ چیزی نیستیم و مسئولان محترم این فرصت ها حیاتی و طلایی است که باز نمی گردد و شما که کمر همت به خدمت بسته اید به فضل الهی شبانه روز جهاد کنید و با مشکلات درگیر شوید.

سرلشکر سلامی ابراز داشت:باید رخسار آن بخش مردمی که کم توان است را نورانی کنیم و دلها را از محرومیت بزداییم.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد:برادران عزیز پایگاه های بسیج را پناهگاهی برای آرامش و آسایش مردم قرار دهید ، آن را به پایگاه امداد تبدیل کنید و دست مردم عزیزمان را بگیرید.


http://www.caspiankhabar.com/93227



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96