اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار علی آباد کتول خبر داد؛

تشکیل پرونده برای ماجرای ضرب و شتم در شهرداری علی آباد
شهردار علی آباد کتول گفت: پس از بررسی و گفتگو با دو طرف ماجرای ضرب و شتم در شهرداری علی آباد برای دو طرف ماجرا پرونده تشکیل شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محمد کوهستانی اظهار کرد:در پی نزاع بین کارگر و پیمانکار  شهرداری  در عصر روز پنج شنبه ۱۹ خرداد ماه هر دو طرف ماجرا تعلیق شدند.

وی با بیان این اتفاق اصلاً قابل اغماض و گذشت نیست، افزود:علت اصلی در دست بررسی بوده اما بر اساس سخنان دو طرف اختلافاتی مبنی بر عدم حضور کارگر و بی نظمی‌های از سوی وی با کارفرما به وجود آمده که موجب این درگیری شده است.

شهردار علی آباد ادامه داد:کارگر مذکور به صورت روز مزد در شهرداری مشغول بوده و بنا بر گفته‌های پیمانکار پیش از این در محل کار خود حاضر نشده و پس از تماس نماینده پیمانکار باز هم از حضور در محل کار امتناع می ورزیده است.

کوهستانی همچنین تصریح کرد:این کارگر در راستای غیبت‌های پیشین خود، در روز پنجشنبه بدون هماهنگی جهت مطالبه حقوق خود راهی دفتر پیمانکار شده و در آنجا یک نزاع کلامی بین نماینده پیمانکار که همسر پیمانکار بوده شکل می‌گیرد.

وی از برخورد جدی با عامل و عاملین این موضوع خبر داد و افزود:مجموعه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری علی آباد کتول در اختیار پیمانکار بوده و وظیفه تامین نیرو بر عهده آن است و شهرداری تنها وظیفه نظارت بر جذب نیرو را بر عهده دارد.

شهردار علی آباد یادآور شد:تا روشن شدن ماجرا هم کارگر و هم پیمانکار تعلیق شده و شایعه احراج کارگر که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی هر دو مضروب خوب است و هیچ مشکل جسمی ندارند، گفت:اولویت ما در مجموعه شهرداری همیشه احقاق حقوق کارگران بوده چرا که آنها خط مقدم آبادانی شهر هستند.

شهردار علی آباد کتول در خصوص تخلف پیشین پیمانکار شهردار ی در رابطه با واکسیناسیون پیش از نوبت گفت:در آن زمان من در مجموعه شهرداری حضور نداشته و از صحت و سقم ماجرا بی اطلاع هستم، اما چنانچه چنین مواردی در حال حاضر مشاهده شود بدون شک با متخلف برخورد جدی خواهیم کرد.


http://www.caspiankhabar.com/93318



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96