اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



راه‌اندازی سازمان عمران و بازآفرینی در شهرداری گرگان /۲۰ آتش‌نشان استخدام می‌شوند
شهردار گرگان با اشاره به کمبود شدید مامور آتش‌نشانی در این شهر گفت که برای حل موقت کمبود نیرو به زودی ۲۰ آتش نشان از طریق آزمون جذب می شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  محمدرضا سبطی  شامگاه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر  گرگان  اظهار داشت:طی سال‌های اخیر تلاش فراوانی برای استاندارسازی ایستگاه های آتش‌نشانی گرگان انجام شده و با وجود اقدامات موثر برای تجهیز ایستگاه‌ها به امکانات روزآمد، این مراکز با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند.

گرگان هفت ایستگاه آتش‌نشانی با حدود ۱۰۰ نیرو دارد.

وی همچنین از دریافت مجوز راه‌اندازی سازمان عمران و بازآفرینی شهری  شهرداری  گرگان خبرداد و گفت:این سازمان بازوی درآمدی و پیمانکاری شهرداری گرگان است و می تواند در بسیاری از پروژه‌ها یاری‌رسان شهرداری گرگان باشد.

 سبطی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی شهرداری گرگان در سال های قبل بدون تامین درآمد کافی گفت:هزینه این پروژه ها از محل فروش املاک و مستغلات تامین می‌شد که با فروش آن‌ها، ذخیره عرصه‌های تحت مالکیت شهرداری تا حد زیادی کاهش یافت.

 شهردار گرگان گفت:برنامه‌ریزی برای انباشت دوباره عرصه‌های تحت تملک شهرداری در معاونت شهرسازی و املاک این نهاد آغاز شده و به‌زودی ثمرات آن مشهود خواهد شد. 

 شهردار گرگان به ضرورت توسعه پروژه‌های مربوط به بازگشایی معابر شهری خبر داد و گفت:محورهای طبیعت ، نیایش، ملاقاتی و پارتیان در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

 شهر ۳۵۰هزار نفری گرگان مشکلات و تنگناهای زیادی در بخش فضای سبز ، ترافیک ، کمبود پارکینگ ، جمع آوری زباله ، حمل و نقل شهری دارد.

شورای اسلامی شهر گرگان ۹ عضو دارد.​


http://www.caspiankhabar.com/93529



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96