اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان:

۱۸۵ میلیارد ریال برای تعریض محور آق قلا- بندرترکمن اختصاص یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به عملیات زیرسازی هفت کیلومتر از محور آق قلا به بندرترکمن، گفت: ۱۸۵ میلیارد ریال برای تعریض این محور اختصاص یافت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، عادل مصدقی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:تعریض محور آق قلا-بندرترکمن به طول ۳۴ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان‌های آق قلا و بندرترکمن از اواخر سال ۱۳۹۹ توسط ادارات کل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود:تعهدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعریض باند جنوبی با عرض مفید ۴.۵ متر و تعریض ابنیه فنی به طول ۱۷ کیلومتر است که از مبداء آق قلا شروع می‌شود و در حال حاضر تا کیلومتر ۹ محور، عملیات خاکبرداری و زیرسازی آن تا مرحله ساب بیس (زیراساس)و خرید مصالح توونان به صورت امانی و با استفاده از ماشین آلات ملکی و استیجاری اداره کل در حال اجرا است.

به گفته وی، در حال حاضر هفت کیلومتر آن ساب بیس انجام شده و بیس و آسفالت چهار کیلومتر از این هفت کیلومتر هم توسط پیمانکار بومی اجرا شده و بقیه هم در حال اجرا است.

مصدقی افزود:همچنین عملیات تعریض ۱۱ فقره ابنیه فنی شامل ۱۰ پل به دهانه تا سه متر و یک آبرو لوله‌ای اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، اعتبار ابلاغ شده برای اجرای این پروژه را تاکنون بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال بیان کرد و افزود:۵۵۰ میلیارد ریال هم مجوز مناقصه اعطا شده که در سنوات آتی پرداخت خواهد شد.

مصدقی یادآور شد:مابقی تعهد اداره کل هم به طول هشت کیلومتر عقد قرارداد با پیمانکار انجام شده و در حال تجهیز کارگاه و اجرای عملیات موضوع پیمان است.


http://www.caspiankhabar.com/93723



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96