اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان:

موتورسواران و عابران ۵۵ درصد متوفیان جاده‌های گلستان هستند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به جان باختن ۲۰۹ نفر در جاده های این استان طی هفت ماه اخیر، گفت: بیش از ۵۵ درصد متوفیان موتورسواران و عابران پیاده بودند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، عادل مصدقی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طی هفت ماه اخیر ۲۰۹ نفر در جاده های گلستان جان باخته‌اند که بیش از ۵۵ درصد متوفیان را موتورسواران و عابران پیاده تشکیل می دهند.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود:عابران پیاده و موتور سواران از آسیب پذیرترین کاربران جاده‌ای محسوب می‌شوند که برای صیانت از جان آنها برنامه‌های ترکیبی متعددی طراحی شده است.

مصدقی گفت:برای ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در بخش نخست اقدامات مهندسی در دستور کار بوده و این اداره کل نسبت به ایمن سازی فیزیکی برخی از تقاطع‌های استان که بیشترین آمار  تصادف ات موتورسواران را داشتند اقدام کرده است.

وی ادامه داد:آشکارسازی نقاط پرتصادف و کم خطر سازی ۱۶ مقطع پرتصادف از اقدامات این بخش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عنوان کرد:با توجه به اینکه ۱۷۵ مدرسه در حاشیه راه های استان قرار گرفته هر ساله برنامه‌های آموزشی مختص دانش آموزان مدارسه حاشیه راه‌ها همراه با توزیع کتابهای آموزشی و سایر اقلام ترافیکی با هدف ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده در سطح راه های استان برگزار شده است.


http://www.caspiankhabar.com/93951



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96