اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عدم قطع گاز نانوایی‌ها در گلستان/ گاز هیچ شهر و روستایی قطع نیست
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: گاز هیچ نانوایی در استان را قطع نکردیم و به هیچ عنوان چنین تصمیمی نداریم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، علی طالبی، اظهار کرد:در حال حاضر در استان گلستان شاهد افت فشار  گاز  هستیم و این افت فشار در مناطق غرب استان به ویژه شهرستان‌های گمیشان، آق‌قلا، بندرترکمن و گرگان بیشتر از سایر نقاط استان است.

وی ادامه داد:هیچگونه قطع گاز منطقه‌ای، شهری یا روستایی نداریم اما قطع گاز نقطه‌ای داریم که اگر شهروندی با قطعی گاز خانگی مواجه شد با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرد و با کمی صبوری همکاران در محل حاضر شده و مشکل را رفع می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد:مردم عزیز به خبرهای شبکه‌های مجازی توجه نکنند، متاسفانه برخی اخبار کذب و بی‌اساس اذهان مردم را ناراحت می‌کند و بر خستگی همکاران ما می‌افزاید.

طالبی بیان کرد:مسوول گاز استان من هستم و هرگونه اطلاعیه، هشدار، خبر و یا اطلاع‌رسانی توسط من و یا روابط عمومی شرکت گاز گلستان منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قطع گاز  نانوایی ‌ها در استان، اضافه کرد:گاز هیچ نانوایی قطع نشده و هیچگونه تصمیمی در این خصوص نداریم.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان تاکید کرد:تصمیمات در خصوص نانوایی‌ها با فرمانداران و شورای آرد و نان است و اگر این عزیزان تصمیمی برای نانوایی‌ها اتخاذ کرده‌اند برای کمک به شرایط موجود است.

طالبی گفت:با توجه به اینکه روند مصرف کاهشی است و دمای هوا رو به افزایش است پیش‌بینی می‌کنیم شرایط در روزهای آینده بهتر شود و در هفته آینده شاهد شرایط پایدارتری باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/94074



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

گاز نانوایی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96