اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



منشا گرد و غبار امروز صبح در شرق گلستان چه بود؟/ پیش‌بینی وضع هوای گلستان تا آخر هفته
مدیرکل هواشناسی استان گلستان از وقوع رگبارهای پراکنده در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: بر اثر وزش باد در ترکمنستان شاهد گرد و غبار در شرق استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از وقوع رگبارهای پراکنده در سطح استان گلستان خبر داد و گفت:بر اثر وزش باد در ترکمنستان شاهد گرد و غبار در شرق استان هستیم.

سیدمحمدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با الگوهای پیش یابی در سطح استان گلستان اظهار کرد:وزش شدید باد در صحرای قره قوم ترکمنستان موجب برخواستن گرد و غبار شده و الگوهای جوی ما نشان جهت این گردو غبار به سمت استان ما بوده است.

وی افزود:اوج غلظت این گرد و غبار حوالی ساعت هشت صبح در شهرهایی همانند کلاله بوده و تا اواخر امشب از میزان این گرد و غبار کاسته می شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان اظهار کرد:از اواسط امروز(یکشنبه)شاهد رگبارهای پارکنده و رعد و برق در سطح استان هستیم که تا صبح دوشنبه این شرایط ادامه دارد.

وی تصریح کرد:طبق الگوهای امروز از روز دوشنبه تا روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود

رضوی افزود:در حال حاضر گرمترین شهر استان، گرگان با ۲۹ درجه سانتی گراد و خنک ترین شهر استان مینودشت با ۲۶ درجه سانتی گراد گزارش شده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5572



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96