اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر کل صدا و سیما: 70 درصد مردم گلستان از فضای مجازی استفاده می کنند
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: بر اساس ارزیابی و آمار جمع آوری شده در سال گذشته حدود 70 درصد مردم استان از فضای مجازی استفاده می‎ کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان گفت:بر اساس ارزیابی و آمار جمع آوری شده در سال گذشته حدود 70 درصد مردم استان از فضای مجازی استفاده میکنند.

به گزارشکاسپین خبر،بهرام عبدالحسینی عصر دوشنبه در همایش سواد رسانه ای در سرسرای ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود:بر اساس همین آمار 43 درصد فعالان فضای مجازی استان بین ساعت 20 تا 24 شب وارد شبکه های اجتماعی می شوند.

وی بدون اشاره به منبع و ماخذ آمار خود؛ خاطرنشان کرد:حتی زمانی که خانوادهها در کنار هم به سر می برند از یکدیگر دور هستند چراکه سرگرم فضای مجازی می باشند.

به گزارشکاسپین خبر، استان گلستان نزدیک به 1.9 میلیون نفر جمعیت دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان بیان داشت:از میان 17 هزار کانال ماهواره ای در دنیا 217 مورد فارسی زبان هستند که تمامی آنها با هدف قرار دادن کانون خانواده ها به دنبال از بین بردن فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز سواد رسانهای از هر آموزشی برای خانواده ها بویژه جوانان و نوجوانان واجب تر است؛ گفت:اگر فردی سواد رسانهای نداشته باشد، در معرض امواج و شبکههای مختلف آسیبپذیر خواهد بود.

همچنین معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از اجرای طرح آموزشی سواد رسانهای تا پایان مهرماه جاری در این استان خبر داد و گفت:مخاطبان ما جزو افراد خاص هستند.

محمود متقی افزود:انتظار داریم حمایتمسوولان نسبت به حوزه جوانان تداوم داشته باشد تا بتوانیم برنامههای خوبی را به این قشر پویای جامعه ارائه دهیم.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان نیز با تاکید بر اینکه منکرات تنها در حجاب خلاصه نمیشود، گفت:امر به معروف روح لطیف و زیبایی دارد که متاسفانه ما آن را به حرکتهای خشن آلوده کرده ایم.

یاسر قزوهی اضافه کرد:هنگامی که واژه امر به معروف و نهی از منکر بیان میشود همه اذهان به سمت درگیری، خشونت و دستگیری سوق پیدا میکند در صورتی که این فریضه الهی سراسر مهر و رأفت است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/5612



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96