اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اعلام کرد:

اختصاص ۵۴ میلیارد تومان به بخش مکانیزاسیون استان گلستان
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، تجهیزات و نهاده‌های کشاورزی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان در گرگان افتتاح شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت:دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، تجهیزات و نهاده‌های کشاورزی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان در گرگان افتتاح شد.

به گزارشکاسپین خبر، مختار مهاجر در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات کشاورزی اظهار کرد:این نمایشگاه در 68غرفه و با شرکت  12استان و نمایندگانی از کشورهای دیگر از امروز در گرگان دایر شده است.

وی افزود:این نمایشگاه با حضور 41 شرکت ماشین آلات کشاورزی، 8 شرکت نهادهای کود و سم، 12 شرکت سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار و 6 غرفه نهادهای اداری برپا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد:با توجه به اعتبار 54 میلیارد تومانی بخش مکانیزاسیون استان گلستان، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای کشاورزان است تا کالاهای مورد نیاز خود را تهیه و سبب ارتقاء بخش کشاورزی استان شوند.

مهاجر گفت:این نمایشگاه با هدف معرفی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تجهیزات و تکنیک‌ها و روش‌های نوین برای توسعه و ترویج استفاده از این تکنولوژی‌ها به منظور معرفی و فروش به کشاورزان و بهره‌برداران ارائه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد:این نمایشگاه از 7تا  9 مهر از ساعت 15  تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.14 شرکت داخلی از استان‌های خراسان رضوی، فارس، همدان، اصفهان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، خوزستان، کردستان و گلستان و نمایندگانی هم از کشورهای ایتالیا، اتریش، قزاقستان، هندوستان، روسیه، آلمان و هئیت اقتصادی از کشور عراق در این نمایشگاه حضور دارند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/5618



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96