اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اشاره یک مدیرکل استانداری به مشکلات بانوان مسافرکش گلستان/ چراغعلی: برخی خانم‌های مسافربر باید تا ساعت 12 شب در صف گاز باشند!
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: در مرکز استان گلستان 50 بانو از راه مسافرکشی و سرویس مدارس امرار معاش می‎کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت:در مرکز استان گلستان 50 بانو از راه مسافرکشی و سرویس مدارس امرار معاش می‎کنند.

به گزارش کاسپین خبر، عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد:بانوانی که از طریق حمل و نقل معیشت خانواده خود را تامین می‎کنند مشکلات زیادی دارند عده‎ای از آنها تا ساعت 12 شب باید در صف گاز باشند و حتی یک مرکز CNG برای این بانوان مشخص نشده است.

وی با استناد به آمار کمیته امداد امام خمینی استان گستان در خصوص بانوان سرپرست خانوار تصریح کرد:در استان گلستان 35 هزار و 399 بانوی سرپرست خانوار وجود دارد که این عدد قابل توجهی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه کلی‎گویی در جلسات منجر به نتیجه مثبت نمی‎شود، افزود:باید به موضوعات به شکل خاصی پرداخته شود توجه ویژه به بانوان در حوزه سلامت و ورزش باید در دستورکار جلسه باشد.

وی با اشاره به شمار قابل توجه پارک‎ها و سالن‎های ورزشی در استان تصریح کرد:سالن‎های ورزشی مسقف در اختیار دستگاه‎های اجرایی وجود دارد که باید برای استفاده بانوان در ساعات مشخص برنامه‎ریزی شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5687



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96