اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

موکب اربعین گلستان در منطقه مهران راه‌اندازی می‌شود + شماره حساب دریافت کمک‌‌های نقدی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از راه‎اندازی موکب اربعین استان گلستان در مسیر زائرین پیاده اباعبدالله‎الحسین(ع) در منطقه مهران خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از راه‎اندازی موکب اربعین استان گلستان در مسیر زائرین پیاده اباعبدالله‎الحسین(ع)در منطقه مهران خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر، حجت‎الاسلام سیف‎الله سهرابی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:امسال سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برنامه‎ریزی کرده است تا هر استانی برای خود یک موکب اربعین را در مسیر راهپیمایان عزاداران حسینی که به سمت کربلا در حرکت هستند راه‎اندازی کند.

وی یادآور شد:استان گلستان این توفیق را دارد که یک موکبی در منطقه مهران با همکاری همه متولیان امر، واقفین و خیرین که می‎توانند در این راستا کمک کنند این موکب را برقرار کنیم.

سهرابی بیان داشت:شماره حسابی درنظر گرفته شده است که افراد می‎توانند به صورت نقدی و غیرنقدی در این امر سهیم باشند و مردم می‎توانند کمک‎های نقدی خود را به شماره حساب 12894023001227 در بانک ملی واریز کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اذعان کرد:افرادی که می‎خواهند در این امر بزرگ شرکت کنند تا موکب خوبی به نام استان گلستان در منطقه مهران برگزار کنیم می‎توانند کمک‎های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند و کمک‎های غیرنقدی خود را با مراجعه به ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان‎ها تحویل دهند تا در ثواب این کار شریک باشند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5690



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96